ЧЕМПІОНАТ УКРАЇНИ З ГОНОК НА ПРИ

DRAGRACING 402 метра драг рейсинг

Модераторы: Panter04ka, MODErator

admin
Site Admin
Сообщения: 6535
Зарегистрирован: Вс сен 13, 2009 8:35 pm

ЧЕМПІОНАТ УКРАЇНИ З ГОНОК НА ПРИ

Сообщение admin » Вт янв 31, 2012 2:30 am

ДОДАТОК №1 Регламент на 2012год.
ЧЕМПІОНАТ УКРАЇНИ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ 2012
ГЛАВА 1. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ. ЗАЛІКОВА ГРУПА «СТРІТ».
1. 1. ДВИГУН
1.1.1. Зміни в двигуні не обмежуються. Двигун повинен бути розміщений в моторному
відсіку базової моделі. Дозволяється використання інших моделей двигуна того
ж виробника, що й кузов. Якщо виробник базової моделі використовував
двигуни вироблені за ліцензією (наприклад: Daewoo – двигуни Opel) –
дозволяється використання інших моделей двигунів донорської компанії-
виробника.
Встановлення іншого двигуна не повинно викликати втручання в несущі
конструкції кузова.
1.1.2. Дозволяється використання системи впорскування закису азоту. Якщо таку
систему встановлено – на правому задньому боковому вікні повинна бути
наліпка згідно Додатку №1.1 («DRAWINGS – DRAGSTERS» до загальних вимог до
гонок на прискорення FIA) та схеми-малюнку №23. Її виготовлення та
розповсюдження серед допущених до змагання учасників покладається на
організатора змагання.
Система може бути встановлена в салоні або у багажному відділенні. Балон(и)
повинен бути оснащений клапаном збросу тиску, що має виведену за борт
автомобіля вентиляцію. На системі, що встановлено, повинне бути маркування
завода виробника з ідентифікацією типу системи N2O та штампом CE або DOT
класифікацій про мінімально допустимий тиск 124 бар (1800 фунтів) . Системи
повинні бути комерційно доступні та змонтовані відповідно до рекомендацій
виробника.
Кріплення системи повинне відповідати вимогам статті 253 Додатку J FIA.
Використання кріплення з пластику – заборонено.
Нагрівання балонів дозволено за умови використання спеціальних систем
підігріву типу «ковдра» з регулятором температури. Інші способи зовнішнього
нагріву заборонені.
1.1.3. Системи електронного управління двигуном не обмежуються.
1. 2. ТРАНСМІСІЯ
1.2.1. Коробка швидкостей базової конструкції, синхронізована (якщо механічна).
Модифікації дозволено. Система перемикання швидкостей повинна бути
базовою.
1.2.2. Тип приводу (передній, задній, повний ) повинний залишатися базовим для
даної моделі.
1.2.3. Система рульового керування повинна бути базовою, с заводською системою
підсилювання.
1.2.4. Всім автомобілям, що мають механізм зчеплення та долають залікову дистанцію
змагань у 402 метри швидше за 10.49 сек РЕКОМЕНДОВАНО встановити
захист картеру зчеплення, що закриває його з усіх сторін та за площиною
обертання. Мінімальна товщина 6.4 мм, матеріал – сталь. Захист картеру
зчеплення може бути розборним та складатися з декількох частин, які повинні
1ДОДАТОК №1
ЧЕМПІОНАТ УКРАЇНИ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ 2012
бути надійно зкріплені між собою болтами диам.10 мм та класу 8.8. Дозволено
використовувати титан.
1.2.5. Всім автомобілям, що долають залікову дистанцію змагань у 402 метри швидше
за 10.49 сек та обладнані автоматичною трансмісією РЕКОМЕНДОВАНО
встановити стальний захисний кожух гідротрансформатору товщиною не менше
ніж 3 мм.
1. 3. ВИХЛОПНА СИСТЕМА
1.3.1. Вихлопна система повної довжини. Вивід вихлопних газів через глушник.
Дозволяється вивід вихлопних газів назовні тільки через клапан управління
турбіною.
1. 4. КУЗОВ
1.4.1. Усі несущі конструкції кузова повинні бути базовими. Габарити кузова – базові
для даної моделі. Вкорочення, звуження, свердлення, хімічна обробка та ін.
роботи по кузову з метою полегшення за рахунок обробки різних елементів
комплектного кузову автомобіля заборонені.
1.4.2. Забороняється використання матеріалів, що мают вміст магнію.
1.4.3. Автомобілі повинні мати усі базові двері з базовою системою кріплення. Всі
двері повинні функціонувати як з салону так й ззовні та бути базової
конструкції, котрої автомобіль комплектується з заводу-виробника.
1.4.4. Лобове скло повинне бути базовим. Всі вікна автомобіля повинні бути базовими.
1.4.5. Автомобілі повинні мати прозорі заднє скло та вікна на передніх дверях.
1.4.6. Всі автомобілі повинні бути обладнані зовнішніми дзеркалами заднього виду з
обох боків.
1.4.7. Бампери, крила повинні бути жорстко закріпленими на кузові без зазорів за
допомогою інструменту.
1.4.8. Дозволяється заміна бамперів, кришки капоту, кришки багажнику (окрім
автомобілів з кузовом типу хетчбек) та бокових крил (якщо вони мають лише
болтове кріплення до кузову) на такі ж з композитних матеріалів.
1.4.9. Автомобілям, які долають залікову дистанцію швидче ніж 10,5 сек, чи мають
швидкість на фініші більше 240 км/год РЕКОМЕНДОВАНО бути обладнаним
каркасом безпеки омологованим ФІА чи побудованим згідно вимог статті 253
додатку J FIA або Додатку №1.1 до даного регламенту («DRAWINGS –
DRAGSTERS» до загальних вимог до гонок на прискорення FIA) та схеми-
малюнку №12.
1.4.10. Попереду і позаду повинні бути збережені заводські буксировочні
пристосування.
1. 5. СИСТЕМА ПОЖЕЖОГАСІННЯ
1.5.1. Кожен автомобіль повинен бути обладнаний закріпленим в салоні що найменш
одним ручним вогнегасником, із загальною масою вогнегасної речовини не
менше за 2 кг.
1. 6. ЕЛЕКТРОУСТАТКУВАННЯ
2ДОДАТОК №1
ЧЕМПІОНАТ УКРАЇНИ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ 2012
1.6.1. У випадку зміни місця розташування акумуляторних батарей повинні бути
дотримані наступні умови:
1) акумулятор повинний розташовуватися на металевому піддоні з закраінами,
що охоплюють з боків низ акумулятора;
2) акумулятор повинний кріпитися як мінімум двома сталевими стрічками з
ізолюючими підкладками, розміром не менш 20мм х 0,8 мм, що охоплюють його
і закріплені на кузові 4 болтами діаметром не менш 10 мм. і повинен бути
накритий герметичним коробом, який має вентиляцію, виведену за межі салону.
3) у місцях кріплення стрічок кузов повинний бути посилений металевими
пластинами площею не менш 20 см
2
і товщиною не менш 3 мм;
4) кріплення кожного з перерахованих елементів (піддон, акумулятор, кожух)
повинне бути незалежним.
Дозволяється перенос акумуляторної батареї до багажного відділення –
обовязковим є встановлення хоча б одного розмикача маси, що вимикає всі
електричні компоненти автомобіля обов’язкове.
1. 7. ПАЛИВО
1.7.1. Дозволяється використовувати будь яке пальне типа бензин. Дозволяється
впорскування суміші води та метанолу у впускний колектор.
1. 8. ПАЛИВНІ БАКИ
1.8.1. Дозволяється використання двох паливних баків одночасно, при цьому один з
них повинен бути базової конструкції. Дозволяється встановлення додаткового
безпечного баку омологованого FIA (Додаток №1.2). Бак должен біть
установлен согласно приложению J.
1. 9. ГАЛЬМІВНА СИСТЕМА ТА ПІДВІСКА
1.9.1. Гальмівна система на автомобілях повинна бути базової модифікації.
Зменьшення розмірів дисків та колодок заборонено. В гальмівній системі
дозволяється змінювати тільки дискі, колодки та супорти.
1. 10. ОСВІТЛЮВАЛЬНЕ УСТАТКУВАННЯ
1.10.1. Дозволяється демонтаж протитуманної оптики. Всі решта освітлювальних
елементів, що передвачені заводом-виробником повинні бути збережені.
Доволяється модифікація однієї передньої фари головного світла під заборник
для повітря. При цьому ближнє світло повинне функціонувати.
1. 11. ІНТЕР’ЄР
1.11.1. Салон повинен бути функціонуючим, комплектним без виключень. Приборна
панель, система вентиляції та торпедо мають бути збережені, функціонування
обов’язкове.
1.11.2. У кожнім автомобілі водійське місце повинне бути обладнане ременем безпеки.
Конструкція може залишатися базовою, відповідною даній моделі автомобіля.
1.11.3. Сидіння можуть бути замінені на нерегульовані (без регулювання кута нахилу
спинки) в цьому випадку обовязкове встановлення спортивних ременів (4-х
або 6-ти точечних) безпеки. Якщо замінені місця кріплення сидіння, то вони
повинні відповідати вимогам статті 253 додатку J FIA.
3ДОДАТОК №1
ЧЕМПІОНАТ УКРАЇНИ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ 2012
1. 12. БАЛАСТ
1.12.1. Баласт допускається, за умови жорсткого кріплення до кузова автомобіля.
Кріплення баласту повинне бути надійним і витримувати віброудари та інерційні
навантаження, що виникають при русі автомобіля. Схему кріплення викладено у
Додатку №1.1 до («DRAWINGS – DRAGSTERS» до загальних вимог до гонок на
прискорення FIA) та схемі-малюнку №8.
1. 13. КОЛІСНІ ДИСКИ ТА ШИНИ
1.13.1. Дозволяється використання шин, сертифікованих для шляхів загального
користування (на боці повинно бути нанесено фабричним способом клеймо у
вигляді букви „Е” (з індексом в колі) (або DOT для американських виробників).
Шина повинна мати заводський протектор вздовж та поперек (до напрямку руху
авто); шини повинні відповідати умовам експлуатації автомобіля по
максимальному навантаженню і швидкості руху;
1.13.2. Комплектні колеса однієї осі автомобіля повинні бути однаковими.
1.13.3. Забороняється застосування шин c шипами, шин типу «докатка», трейлерних та
коліс для сільгосптехніки та таких, що мають відшарування протектора й
ушкодження каркаса.
1.13.4. Комплектні колеса вільні, за умови, що вони можуть розміститися в межах
кузова. Це означає, що при вертикальному вимірюванні верхня частина
комплектного колеса, що розташована вертикально по центру маточини колеса
повинна бути закрита кузовом.
1.13.5. Кріплення коліс болтами може бути замінено на кріплення шпильками та
гайками.
1. 14. ДОРОЖНІЙ ПРОСВІТ
1.14.1. Жодна деталь автомобіля, що стоїть на колесах (крім еластичних бризковиків),
не повинна торкатися поверхні дороги, навіть якщо спущені обидві шини з однієї
сторони автомобіля. Дорожній просвіт має бути не менше 7,6 см спереду авто,
та 5.1 см від картеру двигуна.
1. 15. ЕКІПІРУВАННЯ ВОДІЯ
1.15.1. Усі водії мають бути одягнені у закритий спортивний одяг та взуття.
Забороняється використання одягу та взуття з легкозаймистих та плавких
матеріалів.
Використання під час усіх заїздів надійно зафіксованого на голові водія шолома
відкритого або закритого; автомобільного чи мотоциклетного типу
обов’язкове.
4ДОДАТОК №1
ЧЕМПІОНАТ УКРАЇНИ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ 2012
ГЛАВА 2. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ. ЗАЛІКОВА ГРУПА «ПРО»
2. 1. ДВИГУН
2.1.1. Зміни в двигуні не обмежуються. Двигун повинен бути розміщений в моторному
відсіку базової моделі. Дозволяється використання двигунів іншого виробника
ніж кузов.
Встановлення іншого двигуна не повинно викликати втручання в несущі
конструкції кузова.
2.1.2. Дозволяється використання системи впорскування закису азоту. Якщо таку
систему встановлено – на правому задньому боковому вікні повинна бути
наліпка згідно Додатку №1.1 («DRAWINGS – DRAGSTERS» до загальних вимог до
гонок на прискорення FIA) та схеми-малюнку №23. Її виготовлення та
розповсюдження серед допущених до змагання учасників покладається на
організатора змагання.
Система може бути встановлена в салоні або у багажному відділенні. Балон(и)
повинен бути оснащений клапаном збросу тиску, що має виведену за борт
автомобіля вентиляцію. На системі, що встановлено, повинне бути маркування
завода виробника з ідентифікацією типу системи N2O та штампом CE або DOT
класифікацій про мінімально допустимий тиск 124 бар (1800 фунтів) . Системи
повинні бути комерційно доступні та змонтовані відповідно до рекомендацій
виробника.
Кріплення системи повинне відповідати вимогам статті 253 Додатку J FIA.
Використання кріплення з пластику – заборонено.
Нагрівання балонів дозволено за умови використання спеціальних систем
підігріву типу «ковдра» з регулятором температури. Інші способи зовнішнього
нагріву заборонені.
2.1.3. Системи електронного управління двигуном не обмежуються.
2. 2. ТРАНСМІСІЯ
2.2.1. Коробки передач не обмежуються. Розташування і конструкція приводу
перемикання швидкостей не обмежується. Якщо автомобіль обладнаний
автоматичною трансмісією іншого виробника ніж базова коробка швидкостей, –
селектор вибору режиму руху повинен мати механічне (пружинного типу)
блокування включення реверсивного ходу.
2.2.2. Тип приводу (передній задній, повний) повинний залишатися базовим для
дійсної моделі.
2.2.3. Система рульового керування повинна бути базовою.
2.2.4. Всі автомобілі, що мають механізм зчеплення та долають залікову дистанцію
швидше за 10.49 – ПОВИННІ мати захист картеру зчеплення, що закриває
картер зчеплення зі сторони пілоту (Схематичний малюнок в Додатку «Схема
захисту картеру зчеплення»). Мінімальна товщина 6.4 мм, матеріал – сталь.
Захист картеру зчеплення може бути розборним та складатися з декількох
частин, які повинні бути надійно зкріплені між собою болтами диам.10 мм та
класу 8.8. Дозволено використовувати титан.
2.2.5. Клас ПРО RWD повинен мати захист кардану.
5ДОДАТОК №1
ЧЕМПІОНАТ УКРАЇНИ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ 2012
2.2.6. Всі автомобілі, що обладнані автоматичною трансмісією та долають залікову
дистанцію змагань у 402 метри швидше за 10.49 сек ПОВИННІ мати
встановленим стальний захисний кожух гідротрансформатору товщиною не
менше ніж 3 мм.
2. 3. ВИХЛОПНА СИСТЕМА
2.3.1. Спортивний вихлоп дозволений при умові, що вихлоп має бути не розташований
біля водія і паливних баків. Всі елементи системи вихлопу повинні бути
додатково закріплені до кузова автомобіля металевими з‘єднаннями, щоб
запобігти втрати одного з елементів вихлопу під час змагання.
2. 4. КУЗОВ
2.4.1. Зміни в силовій структурі кузова дозволені за умови узгождення конструкції
автомобіля з технічною коміссією не пізніше ніж 30 календарних днів до
змагань. Додаток «Протокол узгодження змін в силовій структурі кузова».
2.4.2. Забороняється використання матеріалів, що мают вміст магнію.
2.4.3. Усі задньомоторні автомобілі повинні мати захисну протипожежну перегородку
для захисту водія та баків від двигуна (моторного відсіку).
2.4.4. Автомобілі повинні мати обидві передні двері з запірними пристроями і петлями.
Петлі не повинні бути розташовані на задній стійці або порозі. Ковзні, розсувні
двері не допускаються. Передні двері повинні функціонувати як з салону так й
ззовні та бути базової конструкції, котрої автомобіль комплектується з заводу-
виробника. Заміна дверей можлива при умові встановленого каркасу безпеки
відповідно Додатку №1.1 («DRAWING – DRAGSTERS» до загальних вимог для
гонок на прискорення FIA) та схеми-малюнку №16.
2.4.5. Лобове скло повинне бути багатошаровим (наприклад, триплекс) та
розташоване симетрично щодо середньої лінії автомобіля. Мінімально дозволені
висота 250 мм і ширина скла , обмірювана на половині його висоти - 1000 мм.
Застосування лобового скла виготовлене із загартованого скла, дозволено
тільки, якщо воно є оригінальними для даного автомобіля.
2.4.6. Автомобілі повинні мати прозорі вікна на передніх дверях. Матеріал усіх бічних і
заднього вікон може бути або скло або прозорий пластик Lexan, полікарбонат
або плексиглас товщиною ⅛ дюйму. Вікна повинні бути жорстко прикріплені до
кузова за допомогою інструмента. Вікно передніх дверей повинно відкриватися
не менш чим на 1/3 своїй поверхні для забезпечення вентиляції. Дозволяється
застосовувати додаткові деталі для кріплення бокових вікон та лобового скла.
2.4.7. Заднє скло повинне бути прозорим.
2.4.8. Дозволяється використання тонованих задніх бокових вікон та/або
встановлювати на них захисну тоновану плівку. При цьому водій та внутрішній
вміст автомобіля, повинні бути видні людині, що знаходиться в 5ти метрах від
автомобіля.
2.4.9. Бампери, крила повинні бути жорстко закріпленими на кузові без зазорів за
допомогою інструменту.
Автомобілі, зі зміненою силовою структурою кузова повинні мати каркас безпеки
(обладнанні каркасом безпеки омологованим ФІА чи побудованим згідно вимог
6ДОДАТОК №1
ЧЕМПІОНАТ УКРАЇНИ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ 2012
статті 253 додатку J FIA або Додатку №1.1 («DRAWINGS – DRAGSTERS» до
загальних вимог до гонок на прискорення FIA) та схеми-малюнку №12.
2.4.10. Попереду і позаду встановлюються пристосування для буксирування. Вони
повинні бути міцними, мати замкнуту форму, діаметр отвору не менш 30 мм і не
виступати за периметр автомобіля, видимий зверху. У випадку їхньої наявності з
заводу-виготовлювача - можуть бути збережені заводські буксировочні
пристосування.
2. 5. СИСТЕМА ПОЖЕЖОГАСІННЯ
2.5.1. Кожен автомобіль повинен бути обладнаний закріпленим в салоні що найменш
одним ручним вогнегасником, із загальною масою вогнегасної речовини не
менше за 2 кг.
2.5.2. Ручні вогнегасники на автомобілі повинні розміщуватись в легко доступних для
водія місцях. Кріплення вогнегасників повинне бути надійним і витримувати
віброударні та інерційні навантаження, що виникають при русі автомобіля, а
також забезпечувати в разі потреби швидке знімання вогнегасників без
застосування інструмента. Конструкція кріплень повинна бути виконана зі сталі
та витримувати навантаження сили прискорення у 25g.
2.5.3. На корпусі кожного ручного вогнегасника повинна бути нанесене маркірування
з указівкою найменування підприємства-виготовлювача, маси і типу вогнегасної
речовини, дати виготовлення і чергового повторного огляду. Термін повторного
огляду не повинний перевищувати двох років з моменту виготовлення або дати
останнього повторного огляду. Допускається оцінки про повторний огляд
заносити в прикладений до вогнегасника паспорт або на бірку з указівкою
найменування і координат сервісного центра.
2.5.4. Якщо автомобіль оздоблений бортовою системою пожежегасіння, вона повинна
мати ручне керування.
2. 6. ЕЛЕКТРОУСТАТКУВАННЯ
2.6.1. У випадку зміни місця розташування акумуляторних батарей повинні бути
дотримані наступні умови:
1) акумулятор повинний розташовуватися на металевому піддоні з закраінами,
що охоплюють з боків низ акумулятора;
2) акумулятор повинний кріпитися як мінімум двома сталевими стрічками з
ізолюючими підкладками, розміром не менш 20мм х 0,8 мм, що охоплюють його
і закріплені на кузові 4 болтами діаметром не менш 10 мм. і повинен бути
накритий герметичним коробом, який має вентиляцію, виведену за межі салону.
3) у місцях кріплення стрічок кузов повинний бути посилений металевими
пластинами площею не менш 20 см
2
і товщиною не менш 3 мм;
4) кріплення кожного з перерахованих елементів (піддон, акумулятор, кожух)
повинне бути незалежним.
Якщо акумуляторну батарею перенесено до салону автомобіля – встановлення
подвійного розмикача маси (ззовні та у салоні), що вимикає всі електричні
компоненти автомобіля обов’язкове; при розташуванні розмикача маси ззовні
автомобіля біля нижньої лінії переднього вітрового скла – його візуальне
маркування є обовязковим відповідно до Додатку №1.1 («DRAWINGS –
7ДОДАТОК №1
ЧЕМПІОНАТ УКРАЇНИ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ 2012
DRAGSTERS» до загальних вимог до гонок на прискорення FIA) та схеми-
малюнку №24. При переносі акумуляторної батареї до багажного відділення –
обовязковим є встановлення хоча б одного розмикача маси, що вимикає всі
електричні компоненти автомобіля обов’язкове).
2.6.2. Руйнування кріплення будь-якого елемента не повинне послабляти інші.
2. 7. ПАЛИВО
2.7.1. Дозволяється використовувати будь-який бензин або дизельне паливо
(відповідно до типу двигуна). Дозволяється впорскування суміші води та
метанолу у впускний колектор.
2. 8. ПАЛИВНІ БАКИ
2.8.1. Дозволяється використання двох паливних баків одночасно, при цьому один з
них повинен бути базової конструкції. Дозволяється встановлення додаткового
безпечного баку. Рекомендовано омологований FIA (Додаток №1.2)
2.8.2. Вимоги до розміщення паливних баків:
2.8.2.1. Паливні баки, їхні наливні горловини і вентиляційні отвори не повинні
розташовуватися усередині пасажирського відділення і відділення водія і
повинні гарантувати відсутність витоків палива. А також всі елементи паливної
системи (бензопроводи, фільтра, клапана, паливні помпи та інш.) повинні бути
розташовані за межами пасажирського салону та/або ізольовані металевими
герметичними перегородками.
2.8.2.2. Пробки наливних горловин повинні передбачати можливість їхнього
опломбування. Якщо паливні баки і їхні наливні горловини розташовані в
багажнику, то повинні бути передбачені отвори для стоку випадково пролитого
в багажнику палива, а також передбачити вентиляцію паливного відсіку/баку за
межі кузову.
2.8.2.3. Заливна горловина не повинна розташовуватися над акумулятором.
2.8.2.4. Кріплення бака на новому місці повинне бути здійснено не менш, ніж двома
сталевими стрічками мінімальним розміром 20 х 0,8 мм. Кузов у місцях кріплення
стрічок повинний бути посилений сталевими накладками товщиною не менш 3,0
мм і площею не менш 20 см
2
. Рекомендована схема кріплення зображена у
Додатку №1 («DRAWINGS – DRAGSTERS» до загальних вимог до гонок на
прискорення FIA) та схемі-малюнку №3.
2. 9. ГАЛЬМІВНА СИСТЕМА ТА ПІДВІСКА
2.9.1. Гальмівна система на автомобілях повинна бути базової модифікації. Гальмівна
система може бути замінена на іншу, але яка дозволяє виконати безопасне
гальмування на трасі проведення Чемпіонату України. У випадку зміни базової
гальмівної системи вона все одно має мати мінімально по одному гідравлічному
тормозному циліндру на кожне колесо, а також незалежні контури управління
цими циліндрами. У разі змін у гальмівни магістралях, вони повинні бути
прокладені в місцях, де контакт з трансмісією та вихлопною системою
неможливий.
2.9.2. Кожний автомобіль повинний бути обладнаний мінімально одним амортизатором
на кожне колесо.
8ДОДАТОК №1
ЧЕМПІОНАТ УКРАЇНИ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ 2012
2. 10. ОСВІТЛЮВАЛЬНЕ УСТАТКУВАННЯ
2.10.1. Дозволяється демонтаж оптики, дзеркал та склоочищувачи. Стопсигнал
червоного кольору на автомобілі має бути.
2. 11. ІНТЕР’ЄР
2.11.1. Приборна панель, система вентиляції та торпедо можуть бути демонтовані,
функціонування необов’язкове.
2.11.2. У кожнім автомобілі водійське місце повинне бути обладнане ременем безпеки.
Конструкція може залишатися базовою, відповідною даній моделі автомобіля.
2.11.3. Сидіння можуть бути замінені на більш легкі та призначені для автоспорту, що
потягне за собою установку спортивних ременів безпеки. Якщо замінені місця
кріплення сидіння, то вони повинні відповідати вимогам статті 253 додатку J FIA.
2.11.4. Оббивка з кріпленнями на водійських дверях повинна бути базова або
модифікована, що повністю закриває внутрішню частину дверцяти.
2.11.5. У салоні автомобілю не може бути жодного елементу, що несе небезпеку для
здоровя та життя водія у разі аварії.
2. 12. БАЛАСТ
2.12.1. Баласт допускається, за умови жорсткого кріплення до кузова автомобіля.
Кріплення баласту повинне бути надійним і витримувати віброудари та інерційні
навантаження, що виникають при русі автомобіля. Схему кріплення викладено у
Додатку №1 («DRAWINGS – DRAGSTERS» до загальних вимог до гонок на
прискорення FIA) та схемі-малюнку №8.
2. 13. КОЛІСНІ ДИСКИ ТА ШИНИ
2.13.1. Шини повинні відповідати умовам експлуатації автомобіля по максимальному
навантаженню і швидкості руху. Дозволяється використання шин призначених
для автомобільного спорту з типом покриття асфальт.
2.13.2. Комплектні колеса однієї осі автомобіля повинні бути однаковими.
2.13.3. Забороняється застосування шин c шипами, шин типу «докатка», трейлерних та
коліс для сільгосптехніки та таких, що мають відшарування протектора й
ушкодження каркаса.
2.13.4. Рекомендовано розміщення колес в межах кузову. Дозволяється максимальний
виліт коліс ведучої вісі за межі кузова на 30 см з кожної сторони.
2.13.5. Кріплення колес болтами може бути замінено на кріплення шпильками та
гайками.
2. 14. ДОРОЖНІЙ ПРОСВІТ
2.14.1. Жодна деталь автомобіля, що стоїть на колесах (крім еластичних бризковиків),
не повинна торкатися поверхні дороги, навіть якщо спущені обидві шини з однієї
сторони автомобіля. Дорожній просвіт має бути не менше 7,6 см спереду авто,
та 5.1 см від картеру двигуна.
2. 15. ЕКІПІРУВАННЯ ВОДІЯ
2. 16. Усі водії мають бути одягнені у пожаробезпечні омологовані FIA комбінезон,
взуття, перчатки та шолом SNELL SA2010.
9ДОДАТОК №1
ЧЕМПІОНАТ УКРАЇНИ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ 2012
ГЛАВА 3. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ. ЗАЛІКОВА ГРУПА «Unlim»
3. 1. ДВИГУН
3.1.1. Зміни в двигуні не обмежуються. Дозволяється заміна двигуна на будь-який
інший. Дозволяється зміна місця розташування двигуна за умови, що він буде
повністю відокремлений від водія та паливного баку протипожежною металевою
перетинкою. Мінімально допустима товщина перетинки 3.2 мм (матеріал –
алюміній) та 1.50 мм (матеріал – сталь або титан).
3.1.2. Дозволяється використання системи впорскування закису азоту. Якщо таку
систему встановлено – на правому задньому боковому вікні повинна бути
наліпка згідно Додатку №1.1 («DRAWINGS – DRAGSTERS» до загальних вимог до
гонок на прискорення FIA) та схеми-малюнку №23. Її виготовлення та
розповсюдження серед допущених до змагання учасників покладається на
організатора змагання.
Система може бути встановлена в салоні або у багажному відділенні. Балон(и)
повинен бути оснащений клапаном збросу тиску, що має виведену за борт
автомобіля вентиляцію. На системі, що встановлено, повинне бути маркування
завода виробника з ідентифікацією типу системи N2O та штампом CE або DOT
класифікацій про мінімально допустимий тиск 124 бар (1800 фунтів) . Системи
повинні бути комерційно доступні та змонтовані відповідно до рекомендацій
виробника.
Кріплення системи повинне відповідати вимогам статті 253 Додатку J FIA.
Використання кріплення з пластику – заборонено.
Нагрівання балонів дозволено за умови використання спеціальних систем
підігріву типу «ковдра» з регулятором температури. Інші способи зовнішнього
нагріву заборонені.
3.1.3. Системи електронного управління двигуном не обмежуються.
3. 2. ТРАНСМІСІЯ
3.2.1. Коробки передач не обмежуються. Розташування і конструкція приводу
перемикання швидкостей не обмежується. Якщо автомобіль обладнаний
автоматичною трансмісією іншого виробника ніж базова коробка швидкостей, –
селектор вибору режиму руху повинен мати механічне (пружинного типу)
блокування включення реверсивного ходу.
3.2.2. Тип приводу (передній задній, повний ) можуть бути змінені.
3.2.3. Система рульового керування може бути змінена.
3.2.4. Всі автомобілі, що мають механізм зчеплення та долають залікову дистанцію
швидше за 10.49 – ПОВИННІ мати захист картеру зчеплення, що закриває
картер зчеплення зі сторони пілоту (Схематичний малюнок в Додатку «Схема
захисту картеру зчеплення»). Мінімальна товщина 6.4 мм, матеріал – сталь.
Захист картеру зчеплення може бути розборним та складатися з декількох
частин, які повинні бути надійно зкріплені між собою болтами диам.10 мм та
класу 8.8. Дозволено використовувати титан.
3.2.5. Rwd авто повинні мати захист кардану.
10ДОДАТОК №1
ЧЕМПІОНАТ УКРАЇНИ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ 2012
3.2.6. Всі автомобілі, що обладнані автоматичною трансмісією та долають залікову
дистанцію змагань у 402 метри швидше за 10.99 сек ПОВИННІ мати
встановленим стальний захисний кожух гідротрансформатору товщиною не
менше ніж 3 мм.
3. 3. ВИХЛОПНА СИСТЕМА
3.3.1. Спортивний вихлоп дозволений при умові, що вихлоп має бути не розташований
біля водія і паливних баків. Всі елементи системи вихлопу повинні бути
додатково закріплені до кузова автомобіля металевими з‘єднаннями, щоб
запобігти втрати одного з елементів вихлопу під час змагання.
3. 4. КУЗОВ
3.4.1. Допускаються автомобілі:
3.4.1.1. з кузовом типу формула, багі, що мають спортивний технічний паспорт ФАУ
3.4.1.2. з декоративним кузовом на основі трубчатої рамної конструкції. Вимоги у
Додатку №1.1 («DRAWINGS – DRAGSTERS» до загальних вимог до гонок на
прискорення FIA) та схемі-малюнку №9;13;14;15;17. Специфікації труб, що
використовуються для побудови такої конструкції відображені у цьому ж додатку
та таблицях №1-2.
3.4.2. Усі несущі конструкції кузова можуть бути змінені. Габарити кузова – можуть
бути змінені. Вкорочення, звуження, свердлення та ін. роботи по кузову з метою
полегшення за рахунок обробки різних елементів комплектного кузову
автомобіля ДОЗВОЛЕНІ за умови збереження безпечності конструкції.
3.4.3. Встатовлення каркасу безпеки омологованого FIA чи побудованим згідно вимог
статті 253 додатку J FIA або Додатку №1.1 («DRAWINGS – DRAGSTERS» до
загальних вимог до гонок на прискорення FIA) та схеми-малюнку №16
обовязкове для всіх автомобілів з повним кузовом.
3.4.4. Якщо кузов побудовано на основі рамної трубчатої конструкції, він повинен
мати:
3.4.4.1. Протипожежні перетинки товщиною 3.2 мм (алюміній) або 1.5 мм (сталь), що
розташовані від однієї сторони трубчатої рами до іншої, від верху моторного
відсіку до низу полу. Перетинка повинна забезпечувати перекриття між
двигуном та/або паливним баком й пасажирським відсіком. Всі отвори в
протипожежній перетинці повинні бути ущільнені алюмінієм або сталлю.
Використання матеріалів з вмістом магнію заборонено.
3.4.4.2. Днище. Всі автомобілі, що не мають днища повинні бути обладнані панелями
полу, що виготовлені з сталі або алюмінію - повинні простягатися на всю длину
та ширину пасажирського відсіку та закінчуватися позаду водійського сидіння.
3.4.4.3. Захисна плита двигуна повинна мати дренажні отвори для попередження
накоплення різних рідин та сторонніх матеріалів, що можуть призвести до
виникнення пожару. Плита повинна бути вироблена з алюмінію товщиною 3.2мм
або сталі товщиною 1.5 мм. Використання матеріалів з вмістом магнію
заборонено.
3.4.4.4. Вітровий екран обовязковий для всіх автомобілів без лобового скла. Дефлектор
повинен бути вироблен з будь-якого металу або іншого негорючого матеріалу.
Мінімальний розмір дефлектору 13 см х 31 см. Дефлектор повинен захищати від
11ДОДАТОК №1
ЧЕМПІОНАТ УКРАЇНИ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ 2012
вітру, рідин та інших сторонніх матеріалів голову водія та повинен бути жорстко
закріпленим. При цьому повинен не обмежувати фронтальний огляд водія у
будь-якому напрямку.
3.4.5. Хімічна обробка кузову заборонена.
3.4.6. Забороняється використання матеріалів, що мают вміст магнію.
3.4.7. Усі задньомоторні автомобілі повинні мати захисну протипожежну перегородку
для захисту водія та баків від двигуна (моторного відсіку) товщиною 3.2 мм
(матеріал – алюміній) або 1.5 мм (матеріал – сталь або титан).
3.4.8. Автомобілі з закритим кузовом повинні мати обидві передні двері з запірними
пристроями і петлями. Петлі не повинні бути розташовані на задній стійці або
порозі. Ковзні, розсувні двері не допускаються. Передні двері повинні
функціонувати як з салону так й ззовні. Заміна дверей на полегшені
дозволяється.
3.4.9. Автомобілі повинні мати всі прозорі вікна. Матеріал усіх вікон може бути або
скло або прозорий пластик Lexan, полікарбонат або плексиглас товщиною ⅛
дюйму. Вікна повинні бути жорстко прикріплені до кузова за допомогою
інструмента. Вікно передніх дверей повинно відкриватися не менш чим на 1/3
своїй поверхні для забезпечення вентиляції. Дозволяється застосовувати
додаткові деталі для кріплення бокових вікон та лобового скла.
3.4.10. Бампери, крила повинні бути жорстко закріпленими на кузові без зазорів за
допомогою інструменту.
3.4.11. Попереду і позаду встановлюються пристосування для буксирування. Вони
повинні бути міцними, мати замкнуту форму, діаметр отвору не менш 30 мм і не
виступати за периметр автомобіля, видимий зверху. У випадку їхньої наявності з
заводу-виготовлювача - можуть бути збережені заводські буксировочні
пристосування.
3. 5. СИСТЕМА ПОЖЕЖОГАСІННЯ
3.5.1. Кожен автомобіль повинен бути обладнаний закріпленим в салоні що найменш
одним або двома ручними вогнегасниками, із загальною масою вогнегасної
речовини не менше за 4 кг.
3.5.2. Ручні вогнегасники на автомобілі повинні розміщуватись в легко доступних для
водія місцях. Кріплення вогнегасників повинне бути надійним і витримувати
віброударні та інерційні навантаження, що виникають при русі автомобіля, а
також забезпечувати в разі потреби швидке знімання вогнегасників без
застосування інструмента. Конструкція кріплень повинна бути виконана зі сталі
та витримувати навантаження сили прискорення у 25g.
3.5.3. На корпусі кожного ручного вогнегасника повинна бути нанесене маркування з
указівкою найменування підприємства-виготовлювача, маси і типу вогнегасної
речовини, дати виготовлення і чергового повторного огляду. Термін повторного
огляду не повинний перевищувати двох років з моменту виготовлення або дати
останнього повторного огляду. Допускається оцінки про повторний огляд
заносити в прикладений до вогнегасника паспорт або на бірку з указівкою
найменування і координат сервісного центра.
12ДОДАТОК №1
ЧЕМПІОНАТ УКРАЇНИ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ 2012
3.5.4. Якщо автомобіль оздоблений бортовою системою пожежегасіння, вона повинна
мати ручне керування.
3. 6. ЕЛЕКТРОУСТАТКУВАННЯ
3.6.1. Акумуляторна батарея може розміщуватися у моторному відсіку, в багажнму
відділенні та її кріплення повинне відповідати наступним вимогам:
1) акумулятор повинний розташовуватися на металевому піддоні з закраінами,
що охоплюють з боків низ акумулятора;
2) акумулятор повинний кріпитися як мінімум двома сталевими стрічками з
ізолюючими підкладками, розміром не менш 20мм х 0,8 мм, що охоплюють його
і закріплені на кузові 4 болтами діаметром не менш 10 мм. і повинен бути
накритий герметичним коробом, який має вентиляцію, виведену за межі салону.
3) у місцях кріплення стрічок кузов повинний бути посилений металевими
пластинами площею не менш 20 см
2
і товщиною не менш 3 мм;
4) кріплення кожного з перерахованих елементів (піддон, акумулятор, кожух)
повинне бути незалежним.
Встановлення подвійного розмикача маси (ззовні та у салоні), що вимикає всі
електричні компоненти автомобіля обов’язкове. Розташування розмикача маси
ззовні автомобіля біля нижньої лінії переднього вітрового скла – його візуальне
маркування є обов’язковим відповідно до Додатку №1.1 («DRAWINGS –
DRAGSTERS» до загальних вимог до гонок на прискорення FIA) та схеми-
малюнку №24.
3.6.2. Дозволяється демонтаж оптики, дзеркал та склоочищувачи. Стопсигнал
червоного кольору на автомобілі має бути.
3. 7. ПАЛИВО
3.7.1. Дозволяється використовувати будь-який бензин або дизельне паливо
(відповідно до типу двигуна). Дозволяється впорскування суміші води та
метанолу у впускний колектор.
3. 8. ПАЛИВНІ БАКИ
3.8.1. Дозволяється використання базового або безпечного баку. Рекомендовано
омологований ФІА (Додаток №1.2).
3.8.2. Вимоги до паливних баків:
3.8.2.1. Паливні баки, їхні наливні горловини і вентиляційні отвори не повинні
розташовуватися усередині пасажирського відділення і відділення водія і
повинні гарантувати відсутність витоків палива. А також всі елементи паливної
системи (бензопроводи, фільтра, клапана, паливні помпи та інш.) повинні бути
розташовані за межами пасажирського салону та/або ізольовані металевими
герметичними перегородками.
3.8.2.2. Пробки наливних горловин повинні передбачати можливість їхнього
опломбування. Якщо паливні баки і їхні наливні горловини розташовані в
багажнику, то повинні бути передбачені отвори для стоку випадково пролитого
в багажнику палива, а також передбачити вентиляцію паливного відсіку/баку за
межі кузову.
13ДОДАТОК №1
ЧЕМПІОНАТ УКРАЇНИ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ 2012
3.8.2.3. Заливна горловина не повинна розташовуватися над акумулятором.
3.8.2.4. Кріплення бака на новому місці повинне бути здійснено не менш, ніж двома
сталевими стрічками мінімальним розміром 20 х 0,8 мм. Кузов у місцях кріплення
стрічок повинний бути посилений сталевими накладками товщиною не менш 3,0
мм і площею не менш 20 см
2
. Рекомендована схема кріплення зображена у
Додатку №1.1 («DRAWINGS – DRAGSTERS» до загальних вимог до гонок на
прискорення FIA) та схемі-малюнку №3.
3. 9. ГАЛЬМІВНА СИСТЕМА ТА ПІДВІСКА
3.9.1. Гальмівна система на автомобілях повинна бути базової модифікації. Гальмівна
система може бути замінена на іншу, але яка дозволяє виконати безопасне
гальмування на трасі проведення Чемпіонату України. У випадку зміни базової
гальмівної системи вона все одно має мати мінімально по одному гідравлічному
тормозному циліндру на кожне колесо, а також незалежні контури управління
цими циліндрами. У разі змін у гальмівни магістралях, вони повинні бути
прокладені в місцях, де контакт з трансмісією та вихлопною системою
неможливий.
3.9.2. Кожний автомобіль повинний бути обладнаний мінімально одним амортизатором
на кожне колесо.
3. 10. ОСВІТЛЮВАЛЬНЕ УСТАТКУВАННЯ
3.10.1. Обовязковий 1 (один) стоп-сигнал червоного кольору у задній частині
автомобіля.
3. 11. ІНТЕР’ЄР
3.11.1. Приборна панель, система вентиляції та торпедо можуть бути демонтовані,
функціонування необов’язкове.
3.11.2. Регламентовано наявність лише водійського сидіння з місцями кріплення, що
відповідають вимогам статті 253 додатку J FIA.
3.11.3. Сидіння водія повинне бути спортивного типу та мати діючу омологацію ФІА;
паси безпеки повинні мати діючу омологацію ФІА.
3.11.4. Оббивка з кріпленнями на водійських дверях повинна бути базова або
модифікована, що повністю закриває внутрішню частину дверцяти.
3.11.5. У салоні автомобілю не може бути жодного елементу, що несе небезпеку для
здоровя та життя водія у разі аварії.
3. 12. БАЛАСТ
3.12.1. Баласт допускається, за умови жорст
На форуме соблюдать правила нужно, как правила дорожного движения!
http://tuningbor.com.ua

Изображение - новые стандарты TUNINGa пишите на E-mail: tuningbor@mail.ru

admin
Site Admin
Сообщения: 6535
Зарегистрирован: Вс сен 13, 2009 8:35 pm

Сообщение admin » Вт янв 31, 2012 2:30 am

Принятые дополнения в общий регламент.
Взносы с пилотов класс Street-400грн., класс PRO и АNLIM 500грн, при предварительной регистрации
на соревнование на сайте этапа или на сайте чемпионата Украины UDRC.
Опоздавшим на официальную регистрацию в установленное время оплата стартовых взносов
увеличивается в двое.
Окончательная регистрация возможна за час до окончания квалификационных заездов.
ФОНД ПОМОЩИ ПИЛОТАМ и ВЗНОСЫ
Взносы пилотов идут на организацию чемпионата (оплату судей, телеметрии, взносов в ФАУ за
чемпионат, организацию соревнований)
10% от взносов идет на обеспечение деятельности Комитета ФАУ гонок на ускорение.
Фонд помощи пилотам устанавливается Организатором соревнований каждого этапа. Размер фонда
объявляется до соревнований и должен быть опубликован на сайте организатора или на сайте UDRC,
а так же на брифинге перед соревнованиями.
РЕГСТРАЦИЯ НА СОРЕВНОВАНИЯ.
Всем пилотам ОБЯЗАТЕЛЬНАЯ предварительная регистрация на сайте организатора или сайте UDRC.
Непосредственная регистрация на соревнованиях плюс 100 грн к вступительному взносу в каждый
класс.
На форуме соблюдать правила нужно, как правила дорожного движения!

http://tuningbor.com.ua



Изображение - новые стандарты TUNINGa пишите на E-mail: tuningbor@mail.ru

INFERNO
Сообщения: 3
Зарегистрирован: Сб янв 07, 2012 12:59 am
Откуда: Адессит

Сообщение INFERNO » Вт янв 31, 2012 3:01 am

Драг становится все фоициальнее?

japa
Сообщения: 193
Зарегистрирован: Вс ноя 06, 2011 7:16 pm
Откуда: Odessa

Сообщение japa » Вт янв 31, 2012 2:53 pm

Re: РЕГЛАМЕНТ 2012 ПРЕДЛАГАЮ ОБСУДИТЬ ДО !!!!!
Posted by: BOR_MAN (---.opera-mini.net)
Дата: January 31, 2012 12:55PM

вопросы почему нельзя
Цитата:
Якщо виробник базової моделі використовував
двигуни вироблені за ліцензією (наприклад: Daewoo – двигуни Opel) –
дозволяється використання інших моделей двигунів донорської компанії-
виробника.


DEWOO >GM >OPel >Gevrolett 7,0?
Или Таврия, на которой были двс 1,5 8v VAZ, но не было 1,6 16 v и 1,8 16 v,
но по сути у VAZ были и OPel 2,0 C20XE значит Таврия>DEWOO >GM >OPel >Gevrolett 7,0?
при том, что «Таврия Нова» — модификация созданная совместно с Daewoo,
а по Вашему (наприклад: Daewoo – двигуни Opel) уже и есть Таврия=Opel
а теперь ZAZ=Chery значит моторы Mitsibihi к примеру типа Filin-motors
могут быть в Таврии переднего привода!

, а были у VAZ и роторные двс типа mAZda, получается что Таврия может ездить на роторе турбо?

теперь у VAZ дружба с Renault>Nissan
выводы Таврия может быть и с ДВС RB2хDET БРАВО!

"Чудесный" Регламент, кто составлял курил не подецки.

Цитата:
1.2.1. Коробка швидкостей базової конструкції, синхронізована (якщо механічна).
Модифікації дозволено. Система перемикання швидкостей повинна бути
базовою.


как читать : базової конструкції, а если мотор ДОЧЕРНЕЙ ФИРМЫ КПП? и какие приборы должны быть они подвязаны к ДС?
синхронізована (якщо механічна) Модифікації дозволено? Кулак и секвентал модификация?

Цитата:
Система перемикання швидкостей повинна бути
базовою.

короткий ход нельзя?

Цитата:
1.4.3. Автомобілі повинні мати усі базові двері з базовою системою кріплення. Всі
двері повинні функціонувати як з салону так й ззовні та бути базової
конструкції, котрої автомобіль комплектується з заводу-виробника.

ламбо двери применять нельзя довольно глупо в чем проблема?

Цитата:
1.4.8. Дозволяється заміна бамперів, кришки капоту, кришки багажнику (окрім
автомобілів з кузовом типу хетчбек) та бокових крил (якщо вони мають лише
болтове кріплення до кузову) на такі ж з композитних матеріалів.

облегчение у седана можно, а у хетчбека ляды нельзя, а у ЗАЗ ФОРЗА багажник открывается по типу ляды, в чем проблема?

Цитата:
1.11.1. Салон повинен бути функціонуючим, комплектним без виключень. Приборна
панель, система вентиляції та торпедо мають бути збережені, функціонування
обов’язкове.

Приборная панель и торпедо тюнинговая - это как нельзя, или можно если работает? Тупо на Таврии спидометр 200+ не покажет вжизни?
[tavria.org.ua] и [s50.radikal.ru] других не бывает!
и обороты 10000rpm не покажет даже тюнингованный вариант
И какой спидометр должен быть в ДЭО с мотром 2,5 если скорость будет больше 250 км\ч? каак обеспечить функициональность
Борман ну Вы отжигаете на турбо гараже молодчяга!
Изображение ОДЕССА МАМА

admin
Site Admin
Сообщения: 6535
Зарегистрирован: Вс сен 13, 2009 8:35 pm

Сообщение admin » Вт янв 31, 2012 6:47 pm

та да 8)
На форуме соблюдать правила нужно, как правила дорожного движения!

http://tuningbor.com.ua



Изображение - новые стандарты TUNINGa пишите на E-mail: tuningbor@mail.ru

Вернуться в «DRAGRACING 402 метра драг рейсинг»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 1 гость