ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Чемпіонату та Ку

DRAGRACING 402 метра драг рейсинг

Модераторы: Panter04ka, MODErator

admin
Site Admin
Сообщения: 6535
Зарегистрирован: Вс сен 13, 2009 8:35 pm

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Чемпіонату та Ку

Сообщение admin » Пн дек 17, 2012 1:12 am

Додаток 1. ПРОЕКТ
до Загального регламенту Чемпіонату
та Кубку України з гонок на
прискорення 2013 року.

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
ДО АВТОМОБІЛІВ, ЩО ДОПУСКАЮТЬСЯ ДО УЧАСТІ У ЗМАГАННЯХ
ЧЕМПІОНАТУ ТА КУБКУ УКРАЇНИ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ


ГЛАВА 1. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ. ЗАЛІКОВА ГРУПА «СТРІТ»

1.1. ДВИГУН
1.1.1. Зміни в двигуні не обмежуються. Двигун повинен бути розміщений в моторному
відсіку базової моделі. Дозволяється використання інших моделей двигуна того же виробника
що i кузов. Напрямок та просторове розташування коленвалу має вiдповiдати базовiй моделi.
Встановленняіншогодвигунанеповинновикликативтручаннявкузовтазаводськiточки
крiпленнядвигуна,допускаетьсялишепiдсиленнязаводськихкріпленнь.

1.1.2. Дозволяється використання системи впорскування закису азоту. Якщо таку
систему встановлено – на правому задньому боковому вікні повинна бути наліпка згідно Додатку
№1.1 («DRAWINGS – DRAGSTERS» до загальних вимог до гонок на прискорення FIA) та схеми-
малюнку №2. Її виготовлення та розповсюдження серед допущених до змагання учасників
покладаєтьсянаорганізаторазмагання.
Система може бути встановлена в салоні або у багажному відділенні. Балон(и) повинен
бути оснащений клапаном збросу тиску, що має виведену за борт автомобіля вентиляцію. На
системі, що встановлено, повинне бути маркування завода виробника з ідентифікацією типу
системи N2O та штампом CE або DOT класифікацій про мінімально допустимий тиск 124 бар
(1800 фунтів) . Системи повинні бути комерційно доступні та змонтовані відповідно до
рекомендацій виробника.

Кріплення системи повинне відповідати вимогам статті 253 Додатку J FIA . Використання
кріплення з пластику – заборонено.

http://fau.ua/rus/documents

Нагрівання балонів дозволено за умови використання спеціальних систем підігріву типу
«ковдра» з регулятором температури. Інші способи зовнішнього нагріву заборонені.

1.1.3. Системи електронного управління двигуном не обмежуються.
1.1. ТРАНСМІСІЯ
1.1.1. Коробка перемикання швидкостей має бути того ж виробника що і марка
автомобіля, модифікації дозволено. Перемикання швидкостей маэ бути механiчним (пневмо,
електро, та гiдравлiчнi системы перемикання забороненi).
1.1.2. Тип приводу (передній, задній, повний ) повинний залишатися базовим для даної
моделі.
1.1.3. Система рульового керування та підсилювач рульового керування повинні бути
базовими, без змін.
1.1.4. Всім автомобілям з механiчними та автоматичними коробками перемикання
швидкостей, що мають змiни вiд базовой конструкцii у механізмi зчеплення чи
гідротрансформатора або у самому зчепленнi/гідротрансформаторi РЕКОМЕНДОВАНО
встановити захист картеру зчеплення/гідротрансформатора (Scatter Shield), що закриває 2/3
кола (зверху та з обох бокiв) і розмір якого становить не меньше нiж 100мм в ширіну та не
меньше нiж 6.4 мм в товщину, матеріал – сталь (Рис-7). Захист картеру зчеплення може бути
розборним та складатися з декількох частин, які повинні бути надійно зкріплені між собою
болтами диам. 10 мм та класу 8.8. Або кевларовий гнучкий захиcт (Bellhousing Blanket) за
сертифiкатом SFI 9.1
http://www.sfifoundation.com/

1.2. ВИХЛОПНА СИСТЕМА
©Автомобільна Федерація України, Комітет гонок на прискорення ФАУ, 2012


1.2.1. Система вихлопу має бути повної довжини. Випуск вихлопних газів через глушник
позаду автомобіля. Викід вихлопних газів до глушника може бути тiльки крiзь клапани
регулювання наддуву (Wastegate), та повинен бути спрямований до низу.
1.3. КУЗОВ
1.3.1. Усі несучі конструкції кузова повинні бути базовими. Вкорочення, звуження,
свердлення, хімічна обробка та ін. роботи по кузову, з метою полегшення ваги кузову та його
невід’ємних частин, за рахунок обробки різних елементів комплектного кузову автомобіля
заборонені. Забороняється
заміна
оригінального
даху, крил, та
інших
елементів
кузову, що
мають
кріплення
до
кузова
вiдмiннi вiд
болтових.
1.3.2. Забороняється використання матеріалів, що мают вміст магнію.
1.3.3. Автомобілі повинні мати усі базові двері з базовою системою кріплення. Всі двері
повинні функціонувати як з салону так і ззовні та бути базової конструкції, якою автомобіль
комплектується з заводу-виробника.
1.3.4. Лобове скло повинне бути базовим. Усі вікна та склопiдйомники автомобіля повинні
бути базовими.
1.3.5. Всі автомобілі повинні бути обладнані зовнішніми дзеркалами заднього виду з обох
боків.
1.3.6. Бампери, крила повинні бути жорстко закріплені на кузові без зазорів, за допомогою
інструменту.
1.3.7. Дозволяється заміна бамперів, кришки капоту, кришки багажнику та бокових крил
(якщо вони мають лише болтове кріплення до кузову) на такі ж з композитних матеріалів, з
дотриманням вимог п. 1.3.2.
1.3.8. Автомобілям, які долають залікову дистанцію швидше ніж 11,5 сек, чи мають
швидкість на фініші більше 217 км/год РЕКОМЕНДОВАНО бути обладнаним каркасом безпеки
омологованим ФІА чи побудованим згідно вимог статті 253 додатку J FIA
http://fau.ua/rus/documents

1.3.9. Попереду і позаду повинні бути буксировочні пристосування.
1.4. СИСТЕМА ПОЖЕЖЕГАСІННЯ
1.4.1. Кожен автомобіль повинен бути обладнаний закріпленим в салоні (в зонi вiльного
доступу водiя) що найменш одним ручним вогнегасником, вагою не менше 2 кг.
1.5. ЕЛЕКТРОУСТАТКУВАННЯ
1.5.1. У випадку зміни місця розташування акумуляторних батарей, повинні бути
дотримані наступні умови:
1) акумулятор повинний розташовуватися на металевому піддоні з закраїнами, що щільно
охоплюють з боків нижню частини акумулятора;
2) акумулятор повинен бути закріплений як мінімум двома сталевими стрічками з
ізолюючими підкладками, розміром не менш 20мм х 0,8мм, що охоплюють його і закріплені на
кузові 4 болтами діаметром не менш 10 мм. і повинен бути накритий герметичним коробом, який
має вентиляцію, відведену за межі салону.

3) у місцях кріплення стрічок кузов повинний бути посилений металевими пластинами
площею не менш 20 см2 і товщиною не менш 3 мм;

4) кріплення кожного з перерахованих елементів (піддон, акумулятор, кожух) повинні
бути незалежними.

Дозволяється перенос акумуляторної батареї до багажного відділення – обовязковим є
встановлення хоча б одного розмикача маси, що вимикає всі електричні компоненти автомобіля
обов’язкове.

1.6. ПАЛЬНЕ
1.6.1. Дозволяється використовувати будь-який бензин або дизельне пальне (відповідно
до типу двигуна). Дозволяється впорскування суміші води з метанолом у впускний колектор.
1.7. БАКИ ДЛЯ ПАЛЬНОГО
Дозволяється встановлення додаткового безпечного баку. Рекомендован омологований
FIA. http://fau.ua/rus/documents

1.7.1. Вимоги до розміщення баків для пального:
1.7.1.1. Баки для пального, заливні горловини і вентиляційні отвори не повинні
розташовуватися усередині пасажирського відділення і відділення водія і повинні гарантувати
відсутність витоків палива. А також всі елементи паливної системи (бензопроводи, фільтра,
©Автомобільна Федерація України, Комітет гонок на прискорення ФАУ, 2012


клапана, паливні помпи та інш.) повинні бути розташовані за межами пасажирського салону
та/або ізольовані металевими герметичними перегородками.

Якщо баки для пального і їхні заливні горловини розташовані в багажнику, то повинні
бути передбачені отвори для стоку випадково пролитого в багажнику пального, а також
передбачити вентиляцію відсіку/баку для пального за межі кузову. Заливна горловина не
повинна розташовуватися над акумулятором.

1.7.1.2. Кріплення бака на новому місці повинне бути здійснено не менш, ніж двома
сталевими стрічками мінімальним розміром 20 х 0,8 мм. Кузов у місцях кріплення стрічок
повинний бути посилений сталевими накладками товщиною не менш 3,0 мм і площею не менш
20 см2.
1.8. ГАЛЬМІВНА СИСТЕМА ТА ПІДВІСКА
1.8.1. Гальмівна система на автомобілях повинна бути базовою, дозволяється змінювати
лише супорти, диски, колодки та рухомі гальмівні шланги (між точкою кріплення на кузові та на
супорті). Видалення системи ABS та вакуумного або електро-підсилення гальм забороняється.
1.8.2. Кожний автомобіль повинен бути обладнаний мінімально одним амортизатором на
кожне колесо, змiнювати точки крiплення элементiв пiдвiскi на кузовi заборонено.
1.9. ОСВІТЛЮВАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ
1.9.1. Дозволяється демонтаж протитуманної оптики. Всі інші базові освітлювальні
елементи, що передбачені заводом-виробником повинні бути збережені. Доволяється
модифікація однієї передньої фари головного світла під заборник для повітря. При цьому ближнє
світло повинне функціонувати.
1.10. ІНТЕР’ЄР
1.10.1. Салон повинен бути комплектним без виключень. Приборна панель, система
вентиляції та торпедо мають бути збережені, функціонування обов’язкове.
1.10.2. У кожнім автомобілі водійське місце повинне бути обладнане ременем безпеки.
Конструкція може залишатися базовою, відповідно даній моделі автомобіля.
1.10.3. Сидіння можуть бути замінені на більш легкі та призначені для автоспорту, що
потягне за собою встановлення спортивних ременів безпеки у вiдповiдностi з вимогами додатку
J FIA. Якщо замінені місця кріплення сидіння, то вони повинні відповідати вимогам статті 253
додатку J FIA. http://fau.ua/rus/documents
Функціонування та наявнiсть усiх базових для даної моделі авто засобiв безпеки
обов’язкове.

1.11. БАЛАСТ
1.11.1. Баласт допускається, за умови жорсткого кріплення до кузова автомобіля.
Кріплення баласту повинне бути надійним і витримувати віброудари та інерційні навантаження,
що виникають при русі автомобіля.
1.12. КОЛІСНІ ДИСКИ ТА ШИНИ
1.12.1. Дозволяється використання тiльки радiальних шин, сертифікованих для шляхів
загального користування (на боці повинно бути нанесено фабричним способом клеймо у вигляді
букви „Е” або «DOT») шини повинні мати заводський протектор та відповідати умовам
експлуатації автомобіля по максимальному навантаженню і швидкості руху;
1.12.2. Комплектні колеса однієї осі автомобіля повинні бути однаковими.
1.12.3. Забороняється застосування діагональних шин, шин c шипами, шин типу
«докатка», трейлерних та коліс для сільгосптехніки та таких, що мають відшарування
протектора й ушкодження каркаса шини.
1.12.4. Комплектні колеса вільні, за умови, що вони можуть розміститися в межах
кузова. Це означає, що при вертикальному вимірюванні верхня частина комплектного колеса,
що розташована вертикально по центру поверхні колеса повинна бути закрита кузовом.
1.12.5. Кріплення коліс болтами може бути замінено на кріплення шпильками та
гайками. малюнок №3
1.13. ДОРОЖНІЙ ПРОСВІТ
1.13.1. Жодна деталь автомобіля, що стоїть на колесах (крім еластичних бризковиків),
не повинна торкатися поверхні дороги, навіть якщо спущені обидві шини з однієї сторони
©Автомобільна Федерація України, Комітет гонок на прискорення ФАУ, 2012


автомобіля. Дорожній просвіт має бути не менше 7,6 см спереду авто, та 5.1 см від картеру
двигуна.

1.14. ОДЯГ (ЕКІПІРУВАННЯ) ВОДІЯ
1.14.1. Усі водії мають бути одягнені у закритий одяг та закрите взуття. Забороняється
використання одягу та взуття з легкозаймистих та плавких матеріалів(наприклад нейлон та
полiестр). Використання під час усіх заїздів надійно зафіксованого на голові водія шолома
відкритого або закритого, автомобільного чи мотоциклетного типу обов’язкове. З 2014 усі водії
мають бути одягнені у закритий спортивний вогнетривкий комбінезон та спортивне взуття та
рукавицi омологоване ФІА.
ГЛАВА 2. Термiнологiя

2.1 БАЗОВА МОДЕЛЬ ТА БАЗОВИЙ ТРАНСПОРТНИЙ ЗАСІБ.
Повністю оригінальний легковий автомобіль з серії випущених даним виробником, не
піддався ніяким змінам щодо стану поставки з підприємства-виробника і отримав сертифікат -
«схвалення типу транспортного засобу »для експлуатації на дорогах загального користування.

2.2 НЕБЕЗПЕЧНА КОНСТРУКЦІЯ.
З огляду на те, що навіть при формальній відповідності автомобіля справжнім Вимогам, не
виключається можливість технічних рішень, що представляють небезпеку для Водія і оточуючих,
Технічний комісар має право не допустити той чи інший автомобіль до змагань, якщо визнає
конструкцію даного автомобіля чи будь-якого його елементу небезпечною. Прийняття
остаточного рішення з даного питання на змаганнях є прерогативою КСК.

2.3
Схема крiплень ременiв безпеки.
©Автомобільна Федерація України, Комітет гонок на прискорення ФАУ, 2012


Рис7

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ. ЗАЛІКОВА ГРУПА «PRO»

2.1. ДВИГУН
2.1.1. Зміни в двигуні не обмежуються. Дозволяється заміна двигуна на будь-який
інший. Дозволяється зміна місця розташування двигуна за умови, що він буде повністю
©Автомобільна Федерація України, Комітет гонок на прискорення ФАУ, 2012


відокремлений від водія та баку з пальним протипожежною металевою перетинкою. Мінімальна
допустима товщина перетинки 2.5 мм (матеріал – алюміній) та 0.8 мм (матеріал – сталь або
титан).

2.1.2. Дозволяється використання системи впорскування закису азоту. Якщо таку
систему встановлено – на правому задньому боковому вікні повинна бути наліпка згідно Додатку
№1.1 («DRAWINGS – DRAGSTERS» до загальних вимог до гонок на прискорення FIA) та схеми-
малюнку №2. Її виготовлення та розповсюдження серед допущених до змагання учасників
покладаєтьсянаорганізаторазмагання.
Система може бути встановлена в салоні або у багажному відділенні. Балон(и) повинен
бути оснащений клапаном скидання тиску, що має виведену за межі автомобіля вентиляцію. На
системі, що встановлено, повинно бути маркування завода виробника з ідентифікацією типу
системи N2O та відтиском CE або DOT класифікацій про мінімально допустимий тиск 124 бар
(1800 фунтів). Системи повинні бути комерційно доступні та змонтовані відповідно до
рекомендацій виробника.

Кріплення системи повинно відповідати вимогам статті 253 Додатку J FIA
http://fau.ua/rus/documents. Використання кріплення з пластику – заборонено.
Нагрівання балонів дозволено за умови використання спеціальних систем підігріву типу
«ковдра» з регулятором температури. Інші способи зовнішнього нагріву заборонені.

2.1.3. Системи електронного управління двигуном не обмежуються.
2.2. ТРАНСМІСІЯ
2.2.1. Коробки перемикання швидкостей не обмежуються. Розташування і конструкція
приводу перемикання швидкостей не обмежується. Якщо автомобіль обладнаний автоматичною
трансмісією іншого виробника ніж базова коробка швидкостей, – селектор вибору режиму руху
повинен мати механічне (пружинного типу) блокування включення реверсивного ходу.
2.2.2. Тип приводу (передній задній, повний ) можуть бути змінені.
2.2.3. Система рульового керування може бути змінена.
Всі автомобілi ПОВИННІ мати захист картеру зчеплення\ гідротрансформатора

(Scatter Shield), що закриває 2/3 кола (зверху та з обох бокiв) , i становить не меньш нiж 100мм
в ширину та не меньш нiж 6.4 мм в товщину, матеріал – сталь (Рис-7). Захист картеру
зчеплення може бути розборним та складатися з декількох частин, які повинні бути надійно
зкріплені між собою болтами диам.10 мм та класу 8.8. Або може бути встановлено кевларовий
гнучкий захит (Bellhousing Blanket) за сертифiкатом SFI 9.1 http://www.sfifoundation.com/

2.3. ВИХЛОПНА СИСТЕМА
2.3.1. Спортивний вихлоп дозволений при умові, що вiн не розташований в бiк водія чи
паливних баків (те ж стосуется выходiв з Wastegate).
2.4. КУЗОВ
2.4.1. Усі несучі конструкції кузова можуть бути змінені. Габарити кузова – можуть бути
змінені. Вкорочення, звуження, свердлення та ін. роботи по кузову з метою полегшення за
рахунок обробки різних елементів комплектного кузову автомобіля ДОЗВОЛЕНІ за умови
збереження безпечності конструкції.
2.4.2. Встатовлення каркасу безпеки омологованого FIA чи побудованим згідно вимог
статті 253 додатку J FIA обовязкове для всіх автомобілів з повним кузовом.
http://fau.ua/rus/documents

2.4.3. Якщо кузов побудовано на основі рамної трубчатої конструкції, він повинен мати:
2.4.3.1. Протипожежні перетинки товщиною 3.2 мм (алюміній) або 1.5 мм (сталь), що
розташовані від однієї сторони трубчатої рами до іншої, від верху моторного відсіку до низу
полу. Перетинка повинна забезпечувати перекриття між двигуном та/або баком з пальним й
пасажирським відсіком. Всі отвори в протипожежній перетинці повинні бути ущільнені алюмінієм
або сталлю. Використання матеріалів з вмістом магнію заборонено.
2.4.3.2. Днище. Всі автомобілі, що не мають днища повинні бути обладнані панелями
полу, що виготовлені з сталі або алюмінію -повинні простягатися на всю длину та ширину
пасажирського відсіку та закінчуватися позаду водійського сидіння.
©Автомобільна Федерація України, Комітет гонок на прискорення ФАУ, 2012


2.4.3.3. Захисна плита двигуна повинна мати дренажні отвори для попередження
накоплення різних рідин та сторонніх матеріалів, що можуть призвести до виникнення пожару.
Плита повинна бути вироблена з алюмінію товщиною 3.2мм або сталі товщиною 1.5 мм.
Використання матеріалів з вмістом магнію заборонено.
2.4.3.4. Вітровий екран обовязковий для всіх автомобілів без лобового скла. Дефлектор
повинен бути вироблен з будь-якого металу або іншого незаймистого матеріалу. Мінімальний
розмір дефлектору 13 см х 31 см. Дефлектор повинен захищати від вітру, рідин та інших
сторонніх матеріалів голову водія та повинен бути жорстко закріпленим. При цьому повинен не
обмежувати фронтальний огляд водія у будь-якому напрямку.
2.4.4. Хімічна обробка кузову заборонена.
2.4.5. Забороняється використання матеріалів, що мают вміст магнію.
2.4.6. Усі задньомоторні автомобілі повинні мати захисну протипожежну перегородку
для захисту водія та баків з пальним від двигуна (моторного відсіку) товщиною 3.2 мм (матеріал
– алюміній) або 1.5 мм (матеріал – сталь або титан).
2.4.7. Автомобілі з закритим кузовом повинні мати обидві передні двері з можливістю
для закривання та відкривання і завіси. Завіси не повинні бути розташовані на задній стійці або
порозі. Ковзні, розсувні двері не допускаються. Передні двері повинні функціонувати як з салону
так й ззовні. Заміна дверей на полегшені дозволяється.
2.4.8. Лобове скло має бути багатошаровим (наприклад, триплекс) або відповідати
вимогам SFI spec. 27.1 та розташоване симетрично щодо середньої лінії автомобіля. Мінімально
дозволені висота 250 мм і ширина скла , обмірювана на половині його висоти -1000 мм.
Застосування лобового скла виготовлене із загартованого скла, дозволено тільки, якщо воно є
оригінальними для даного автомобіля.
2.4.9. Автомобілі повинні мати всі прозорі вікна. Матеріал усіх бічних і заднього вікон
може бути або скло або прозорий пластик Lexan, полікарбонат або плексиглас товщиною .
дюйму. Вікна повинні бути жорстко прикріплені до кузова за допомогою інструмента. Вікно
передніх дверей повинно відкриватися не менш чим на 1/3 своїй поверхні для забезпечення
вентиляції. Дозволяється застосовувати додаткові деталі для кріплення бокових вікон та
лобового скла.
2.4.10. Бампери, крила мають бути жорстко закріплені на кузові без зазорів за
допомогою інструменту.
2.4.11. Мінімальна колісна база 2120 мм окрім автомобілів з оригінальним двигуном та
його заводською компоновкою.
2.4.12. Попереду і позаду встановлюються пристосування для буксирування. Вони
повинні бути міцними, мати замкнуту форму, діаметр отвору не менш 30 мм і не виступати за
периметр автомобіля, видимий зверху. У випадку їхньої наявності з заводу-виробника -можуть
бути збережені заводські буксирувальні пристої.
2.5. СИСТЕМА ПОЖЕЖЕГАСІННЯ
2.5.1. Кожен автомобіль повинен бути обладнаний закріпленим в салоні що найменш
одним або двома вогнегасниками, із загальною масою вогнегасної речовини не менше за 2 кг.
2.5.2. Ручні вогнегасники на автомобілі повинні розміщуватись в легко доступних для
водія місцях. Кріплення вогнегасників повинне бути надійним і витримувати віброударні та
інерційні навантаження, що виникають при русі автомобіля, а також забезпечувати в разі
потреби швидке знімання вогнегасників без застосування інструмента. Конструкція кріплень
повинна бути виконана зі сталі та витримувати навантаження сили прискорення у 25g.
2.5.3. На корпусі кожного ручного вогнегасника повинна бути нанесене маркування з
указівкою найменування підприємства-виготовлювача, маси і типу вогнегасної речовини, дати
виготовлення і чергового повторного огляду. Термін повторного огляду не повинний
перевищувати двох років з моменту виготовлення або дати останнього повторного огляду.
Допускається оцінки про повторний огляд заносити в прикладений до вогнегасника паспорт або
на бірку з указівкою найменування і координат сервісного центра.
2.5.4. Кожен автомобіль повинен бути обладнаний бортовою системою пожежегасіння,
система та ii крiплення мае вiдповiдати додатку J FIA.
http://fau.ua/files/doc/500d076d77fd1.pdf

2.6. ЕЛЕКТРОУСТАТКУВАННЯ
2.6.1. Акумуляторна батарея може розміщуватися у моторному відсіку, в багажному
відділенні та її кріплення повинно відповідати наступним вимогам:
1) акумулятор повинен бути розташовуваний на металевому піддоні з закраїнами, що
охоплюють з боків низ акумулятора;

©Автомобільна Федерація України, Комітет гонок на прискорення ФАУ, 2012


2) акумулятор повинний кріпитися як мінімум двома сталевими стрічками з ізолюючими
підкладками, розміром не менш 20мм х 0,8 мм, що охоплюють його і закріплені на кузові 4
болтами діаметром не менш 10 мм. і повинен бути накритий герметичним коробом, який має
вентиляцію, виведену за межі салону.

3) у місцях кріплення стрічок кузов повинен бути посилений металевими пластинами
площею не менше 20 см2 і товщиною не менше 3 мм;

4) кріплення кожного з перерахованих елементів (піддон, акумулятор, кожух) повинне
бути незалежним.

Встановлення подвійного розмикача маси (ззовні та у салоні), що вимикає всі електричні
компоненти автомобіля обов’язкове. Розташування розмикача маси ззовні автомобіля біля
нижньої лінії переднього вітрового скла – його візуальне маркування є обов’язковим відповідно
до Додатку №1.1 («DRAWINGS – DRAGSTERS» до загальних вимог до гонок на прискорення FIA)
та схеми-малюнку №6.

2.6.2. Руйнування кріплення будь-якого елемента не повинне послабляти інші.
2.7. ПАЛЬНЕ
2.7.1. Дозволяється використовувати будь-який бензин або дизельне пальне (відповідно
до типу двигуна). Дозволяється впорскування суміші води та метанолу у впускний колектор.
2.8. БАКИ ДЛЯ ПАЛЬНОГО
2.8.1.
Дозволяється використання базового або безпечного баку. Рекомендовано
омологований ФІА http://fau.ua/rus/documents
2.8.2. Вимоги до паливних баків:
2.8.2.1. Баки для пального, їхні заливні горловини і вентиляційні отвори не повинні
розташовуватися усередині пасажирського відділення і відділення водія та повинні гарантувати
відсутність витоків палива. А також всі елементи паливної системи (бензопроводи, фільтра,
клапана, паливні помпи та інш.) повинні бути розташовані за межами пасажирського салону
та/або ізольовані металевими герметичними перегородками.
2.8.2.2. Пробки наливних горловин повинні передбачати можливість їхнього
опломбування. Якщо паливні баки і їхні наливні горловини розташовані в багажнику, то повинні
бути передбачені отвори для стоку випадково пролитого в багажнику палива, а також
передбачити вентиляцію паливного відсіку/баку за межі кузову.
2.8.2.3. Заливна горловина не повинна розташовуватися над акумулятором.
2.8.2.4. Кріплення бака на новому місці повинне бути здійснено не менш, ніж двома
сталевими стрічками мінімальним розміром 20 х 0,8 мм. Кузов у місцях кріплення стрічок
повинний бути посилений сталевими накладками товщиною не менш 3,0 мм і площею не менш
20 см2. Рекомендована схема кріплення зображена у Додатку №1.1 («DRAWINGS – DRAGSTERS»
до загальних вимог до гонок на прискорення FIA) та схемі-малюнку №1.
2.9. ГАЛЬМІВНА СИСТЕМА ТА ПІДВІСКА
2.9.1. Гальмівна система на автомобілях повинна бути базової модифікації. Гальмівна
система може бути замінена на іншу, але яка дозволяє виконати безпечне гальмування на трасі
проведення Чемпіонату України. У випадку зміни базової гальмівної системи вона все одно має
мати мінімально по одному гідравлічному тормозному циліндру на кожне колесо, а також
незалежні контури управління цими циліндрами. У разі змін у гальмівних магістралях, вони
повинні бути прокладені в місцях, де контакт з трансмісією та вихлопною системою неможливий.
2.9.2. Кожний автомобіль повинний бути обладнаний мінімально одним амортизатором на
кожне колесо.
2.10. ОСВІТЛЮВАЛЬНЕ УСТАТКУВАННЯ
2.10.1. Обовязково не менше 1-ого (одного) стоп-сигналу червоного кольору у задній
частині автомобіля.
2.10.2. Всі базові отвори для освітювального устаткування, що залишилися порожніми
повинні бути закриті, якщо не використовуються для поліпшення вентиляції моторного відсіку.
2.11. ІНТЕР’ЄР
2.11.1. Приборна панель, система вентиляції та торпедо можуть бути демонтовані,
функціонування необов’язкове.
2.11.2. Регламентовано наявність лише водійського сидіння з місцями кріплення, що
відповідають вимогам статті 253 додатку J FIA.
©Автомобільна Федерація України, Комітет гонок на прискорення ФАУ, 2012


2.11.3. Сидіння водія повинне бути спортивного типу та мати діючу омологацію ФІА;
паски безпеки повинні мати діючу омологацію ФІА.
2.11.4. Оббивка з кріпленнями на водійських дверцят повинна бути базова або
модифікована, що повністю закриває внутрішню частину дверцят.
2.11.5. У салоні автомобіля забороняється знаходження жодного елементу, що несе
небезпеку для здоров’я та життя водія у разі аварії.
2.12. БАЛАСТ
2.12.1. Баласт допускається, за умови жорсткого кріплення до кузова автомобіля.
Кріплення баласту повинно бути надійним і витримувати віброудари та інерційні навантаження,
що виникають при русі автомобіля. Схему кріплення викладено у Додатку №1.1 («DRAWINGS –
DRAGSTERS» до загальних вимог до гонок на прискорення FIA) та схемі-малюнку №8.
2.13. КОЛЕСНІ ДИСКИ ТА ШИНИ
2.13.1. Шини спортивні, повинні відповідати умовам експлуатації автомобіля по
максимальному навантаженню і швидкості руху
2.13.2. Комплектні колеса однієї осі автомобіля повинні бути однаковими.
2.13.3. Забороняється застосування шин c шипами, шин типу «докатка», трейлерних та
коліс для сільгосптехніки та таких, що мають відшарування протектора й ушкодження каркаса.
2.13.4. Рекомендованорозміщенняколесвмежахкузову.Дозволяється максимальний
виліт коліс ведучої вісі за межі кузова на 30 см з кожної сторони.
2.13.5. Кріплення колес болтами може бути замінено на кріплення шпильками та
гайками.
2.13.6. Використання діагональних шин та шин без заводського протектору
дозволяється лише автомобілям, які повністю відповідють всім технічним вимогам класу ПРО.
2.14. ДОРОЖНІЙ ПРОСВІТ
2.14.1. Жодна деталь автомобіля, що стоїть на колесах (крім еластичних бризковиків),
не повинна торкатися поверхні дороги, навіть якщо спущені обидві шини з однієї сторони
автомобіля. Дорожній просвіт має бути не менше 7,6 см спереду авто, та 5.1 см від картеру
двигуна.
2.15. ОДЯГ (ЕКІПІРУВАННЯ) ВОДІЯ
2.15.1. Усі водії для участi в класi PRO мають бути одягнені у закритий спортивний
вогнетривкий комбінезон, спортивне взуття та рукавицi омологовані ФІА.
Використання під час усіх заїздів надійно зафіксованого на голові водія шолома для
автомобільного спорту відкритого або закритого типу обовязкове.

©Автомобільна Федерація України, Комітет гонок на прискорення ФАУ, 2012

На форуме соблюдать правила нужно, как правила дорожного движения!
http://tuningbor.com.ua

Изображение - новые стандарты TUNINGa пишите на E-mail: tuningbor@mail.ru

Вернуться в «DRAGRACING 402 метра драг рейсинг»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 2 гостя