Регламент з ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ

DRAGRACING 402 метра драг рейсинг

Модераторы: Panter04ka, MODErator

admin
Site Admin
Сообщения: 6535
Зарегистрирован: Вс сен 13, 2009 8:35 pm

Регламент з ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ

Сообщение admin » Пн дек 17, 2012 1:10 am

«Узгоджено»

Комітетом з гонок на прискорення ФАУ

«Затверджено»

Комісією автомобільного спорту ФАУ

ЧЕМПІОНАТ УКРАЇНИ ТА КУБОК ФАУ

З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ (ДРЕГ РЕЙСІНГУ) 2013 РОКУ

Загальний Регламент

(варіант 30 листопада 2012 року)

ЗМІСТ ДОКУМЕНТУ:
1.
Загальні положення ...................................................................................................... 1
2.
Визначення .................................................................................................................... 3
3.
Водії та учасники.......................................................................................................... 3
4.
Подання заявок на участь у змаганнях ....................................................................... 4
5.
Допущені автомобілі .................................................................................................... 6
6.
Екіпірування водіїв ...................................................................................................... 7
7.
Обов’язкові перевірки і контроль ............................................................................... 8
8.
Траси .............................................................................................................................. 9
9.
Страхування .................................................................................................................. 9
10.
Спортивні номери та емблеми ................................................................................ 9
11.
Реклама .................................................................................................................... 10
12.
Офіційні особи ........................................................................................................ 10
13.
Загальні вимоги до безпеки під час проведення змагання ................................. 11
14.
Зона сервісу та закритий парк ............................................................................... 13
15.
Склад та проведення змагання. Загальні положення. ......................................... 13
16.
Класифікація. Нарахування очків. Розподіл місць .............................................. 16
17.
Церемонія відкриття та нагородження ................................................................. 17
18.
Протести і апеляції. ................................................................................................ 17
19.
Заключні положення .............................................................................................. 18
додаток 1.
Технічні вимоги до автомобілів ............................................................... 20
додаток 2.
Малюнки (drawings) ........................ Ошибка! Закладка не определена.
додаток 3.
Схема розміщення стартових номерів та реклами ................................. 31
додаток 4.
Варіанти формування стартової сітки у фінальних заїздах ................... 32
додаток 5.
Стандартний регламент............................................................................. 33


1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Загальні вимоги

Даний Регламент є керівним документом для всіх змагань, включених у залік
Чемпіонату України (далі – Чемпіонат) та Кубку ФАУ (далі Кубок) з гонок на
прискорення (дрег рейсінгу) 2013 року. Всі змагання організовуються і проводяться
у відповідності до МСК ФІА, НСК ФАУ, Загальних вимог до всіх Чемпіонатів,


Кубків, Трофеї (Серій) України та змагань, включених у їх залік та інших
регламентуючих документів ФІА та ФАУ, даного Регламенту, Додаткового
Регламенту і Програми кожного змагання, які видаються Організатором змагання.

1.2. Застосування

1.2.1. Тільки ФАУ може дозволити окремі відхилення від положень даного Регламенту.
Про будь-яке порушення цієї регламентації буде повідомлено Спортивним
Комісарам, які можуть накласти пеналізацію згідно Статей 152 и 153 НСК. Будь-
який випадок, що не передбачено даним Регламентом, буде вивчено Спортивними
Комісарами, і тільки вони уповноважені прийняти рішення (Стаття 141 НСК).

Протягом змагання Директор змагання відповідає за застосування цього Регламенту
та Додаткового Регламенту. Він повинен інформувати Комісарів щодо будь-якого
важливого інциденту, що трапився, який потребує застосування цього Регламенту
або Додаткового Регламенту змагання.

1.2.2. Кожне змагання проводиться при наявності Додаткового Регламенту змагання,
виданого Організатором і затвердженого ФАУ не пізніше, ніж за місяць до початку
змагання.

У випадку розбіжностей положень Додаткового Регламенту з даним Регламентом,
включеного у залік Чемпіонату та/або Кубку, діє положення даного Регламенту.

Додатковий Регламент повинен включати в себе інформацію повну виключну
інформацію про змагання та щонайменше відповідати за змістом до Стандартного
регламенту (див. Додаток №4).

1.2.3. При виникненні форс-мажорних обставин, що потребують припинення або
відкладення змагання за умов дощу або інших не сприятливих погодних умов, що
унеможливлюють проведення гонок на прискорення, Спортивні комісари за
поданням Організатора змагання або Директора змагання вносять необхідні зміни до
програми змагання.

У випадку перенесення змагання відповідне офіційне повідомлення публікується
ФАУ за поданням Комітету з гонок на прискорення ФАУ.

1.3. Все, що явно не дозволено у відповідності до даного Регламенту, заборонено.

1.4. Кількість етапів

1.4.1. Для Чемпіонату

Чемпіонат складається щонайменше з чотирьох та щонайбільше з шести змагань-
етапів. Дата і місце проведення змагань публікуються у Календарному плані
автомобільних змагань України. ФАУ має право на заміну запланованого етапу,
який не може бути проведеним.

1.4.2. Для Кубку

Кубок складається щонайменше з 5 та щонайбільше з 12 змагань-етапів. Останній
етап має статус Фіналу. Дата і місце проведення змагань публікуються у
Календарному плані автомобільних змагань України. ФАУ має право на заміну
запланованого етапу, який не може бути проведеним.

1.5. Заявку на проведення етапу Чемпіонату та/або Кубку наступного року буде
прийнято до розгляду, якщо її подано до 15 вересня поточного року, крім випадків,
які визнані ФАУ форс-мажором.

1.6. Офіційна мова

Для всіх змагань Чемпіонату та Кубку офіційною мовою має бути українська.
Регламентуючі документи друкуються українською мовою для всіх етапів та, за
власним бажанням організатора, додатково російською. У випадку виникнення будь-
яких суперечок стосовно інтерпретації Регламенту тільки текст українською мовою
буде взято до уваги.


Для змагань, що включені у календар ФІА, документи мають бути видані
англійською та українською мовами. У випадку виникнення будь-яких суперечок
стосовно інтерпретації Регламенту тільки текст англійською мовою буде взято до
уваги.

1.7. Інтерпретація

Все, що явно не дозволено у відповідності до даного Регламенту, заборонено.

Тільки ФАУ уповноважений вирішувати будь-які розбіжності, що можуть
виникнути при виконанні даного Регламенту.

1.8. Дата застосування

Цей Регламент набирає чинності з 1 січня 2013 року

2. ВИЗНАЧЕННЯ

2.1. Бюлетень

Офіційне письмове повідомлення, яке є невід’ємною частиною Додаткового
Регламенту змагання та призначене для зміни, роз’яснення або доповнення
останнього. Бюлетені мають бути затверджені ФАУ або Спортивними Комісарами,
крім можливих змін програми змагання, для чого Бюлетені можуть випускатися
Директором змагання.

2.2. Учасник

Фізична або юридична особа, яка володіє ліцензією Учасника та має право заявити
спортсмена для участі у змаганні. Учасник може призначити свого Представника -
володаря ліцензії учасника фізичної особи для взаємодії з Організатором та
Офіційними особами змагання. Представник повинен надати письмове
підтвердження власних повноважень від Учасника.

2.3. Гонки на прискорення (дрег рейсінг) - визначення

Гонки на прискорення (дрег рейсінг) – спринтерський заїзд на дистанцію від 201
метра (1/8 милі) до 1609 метри (1 мірна миля). Метою змагань є час подолання
залікової дистанції.

2.4. Залікова дистанція для Чемпіонату та Кубку.

Для Чемпіонату та Кубку залікова дистанція визначена у 402 метри або . милі.

2.5. Час реакції водія

Різниця часу, яка виникла від моменту спрацювання сигналу світлофору, що дає
дозвіл на старт, до часу фактичного перетинання передньою частиною
переднього(іх) колеса(іс) автомобіля лінії старту

2.6. Час проходження дистанції без урахування часу реакції водія

Різниця часу, яка виникла від моменту фактичного перетинання передньою
частиною переднього(іх) колеса(іс) автомобіля лінії старту до моменту фактичного
перетинання передньою частиною автомобіля лінії фініша.

2.7. Загальний час проходження дистанції

Різниця часу, яка виникла від моменту спрацювання сигналу світлофору, що дає
дозвіл на старт, до часу фактичного перетинання передньою частиною
переднього(іх) колеса(іс) автомобіля лінії фінішу.

3. ВОДІЇ ТА УЧАСНИКИ

3.1. Ліцензії

3.1.1. Учасник

До участі у Чемпіонаті та Кубку допускаються тільки володарі ліцензій категорій
«МС», «МІ», «НК», «НІ», виданих ФАУ та дійсних у поточному році, які мають


документи, згідно НСК ФАУ та інших регламентуючих документів ФАУ, внесені у
Реєстр володарів ліцензій ФАУ.

3.1.2. Водій

До участі у Чемпіонаті та Кубку допускаються тільки володарі ліцензій водія
категорії «С0», «С1», «С2», «С3», «СЮ», «Д0», «Д1», «Д2»; «Д3»; «ДЮ» та
учасника категорій «МС», «МІ», «НК», «НІ», виданих ФАУ та дійсних у поточному
році, які мають документи, згідно НСК ФАУ та інших регламентуючих документів
ФАУ, внесені у Реєстр володарів ліцензій ФАУ.

3.1.3. Володарі ліцензій інших ASN

До участі у змаганні може бути допущено володаря ліцензії, яку видано іншою ASN,
однак у випадку, якщо дане змагання входить до заліку національного Чемпіонату,
класифікації та очок в національному Чемпіонаті він не отримує.

ASN – федерація або клуб, який є офіційно визнаним Міжнародною автомобільною
федерацією (FIA) в певній країні.

3.1.4. Командний залік

Право заявити команди мають особи – володарі національної (міжнародної)
індивідуальної ліцензії учасника, які представлять ліцензію учасника (фізичної або
юридичної особи) відповідної категорії.

Водії, яких допущено до участі у змаганні в індивідуальному заліку, можуть входити
до складу команд

а) Водій, заявлений у індивідуальному заліку, може бути заявлений одночасно тільки
за одну команду;

б) Право заявити водія мають особи – володарі національної (міжнародної)
індивідуальної ліцензії учасника;

г) У одному змаганні кількість команд кількістю заявлених водіїв (без урахування
водіїв, які заявлені у паралельному класі).

Кількість водіїв, які можуть бути заявлені за одну команду обмежується 3-ма
(трьома).

До участі у змаганні допускаються команди, які мають необхідні документи та які
складаються під час всього Чемпіонату/Кубку з довільної кількості водіїв, але з
наступними кількісними обмеженнями у складі в одному змаганні: не більше 3
різних водіїв.

4. ПОДАННЯ ЗАЯВОК НА УЧАСТЬ У ЗМАГАННЯХ

4.1. Публікація та початок прийому заявок на участь

Після затвердження у встановленому порядку Додаткового Регламенту Організатор
змагання, публікує його на офіційному Інтернет-сайті ФАУ (www.fau.ua), веб-сайті
комітету з гонок на прискорення (дрег рейсінгу) (www.udrc.com.ua) та веб-сайті
організатора змагання-етапу (за наявності).

4.2. Процедура подання заявки на участь

Прийом заявок розпочинається після публікації Додаткового регламенту не пізніше
ніж за 14 діб до початку адміністративної перевірки змагання.

Заявка на участь подається через систему електронної реєстрації. Заявка, що не
вміщує повної інформації або має неточні відомості – відхиляється. Прийом заявок
здійснюється наступним чином:

а) Стандартний період – закінчується за 72 години до початку адміністративних
перевірок

б) Пізній період – починається за 72 години завершується за 24 години до початку
адміністративних перевірок

У виняткових випадках дозволяється останній строк прийому заявок під час
проведення адміністративної перевірки, але не пізніше ніж за 1 годину до її


закінчення, при цьому при реєстрації участь підтверджується офіційною формою.
Заявка на участь повинна супроводжуватися сплатою заявочного внеску відповідно
до Додаткового регламенту.

4.3. Відмова у прийомі заявки

Організатор має право відмовити у прийомі заявки, з викладення причин такої
відмови (ст. 74 НСК ФАУ), однак не може відмовити водію, що посів місце у
Чемпіонатах України з гонок на прискорення останніх двох років. Якщо організатор
змагання відмовляє учаснику у прийомі його заявки, він повинен на протязі 48 годин
повідомити про це учасника, який подав заявку (якщо необхідно, зробити це через
ФАУ), а також проінформувати ФАУ.

4.4. Розмір Заявочний внесків

4.4.1. Чемпіонат

Для учасників залікової групи «ПРО» - 1000 грн

Для учасників залікової групи «СТРІТ» - 600 грн

Командний залік – 600 грн

4.4.2. Кубок

Єдиний стандартний заявочний внесок – 300 грн

Командний залік – 300 грн

4.5. Заявочні внески, правила їх сплати

Заявочний внесок залежить від часу подання заявки на участь.

а) Стандартний період – стандартний заявочний внесок

б) Пізній період – стандартний заявочний внесок збільшений на 50%

в) При поданні заявки на участь під час проведення Адміністративних перевірок –
стандартний заявочний внесок збільшений на 100%.

4.6. Командні заявки

Командні заявки затвердженої форми подаються до закінчення терміну прийому
заявок на участь у змаганні. Дозволяється подання командної заявки під час
проведення адміністративної перевірки. Заявка повинна включати в себе: відомості
про водіїв: прізвище, ім’я, номер ліцензії водія, спортивний розряд, клас, стартовий
номер та номер технічного паспорту автомобіля; прізвище, ім’я, номер ліцензії. Під
час адміністративної перевірки заявка засвідчується підписами учасника та водіїв.

Правила сплати Заявочного внеску за участь у командному заліку регламентуються
вимогами Пункту 4.5 даного Регламенту

4.7. Повернення заявочних внесків

Заявочний внесок буде повернуто повністю у наступних випадках:

. Якщо змагання не відбулося
. Якщо заявку на участь було відхилено


4.8. Публікація списку допущених екіпажів

Повні списки допущених учасників зі стартовими номерами публікуються після
закінчення адміністративної перевірки, згідно Додаткового Регламенту.

4.9. Підтвердження відповідальності

Фактом подання заявки учасник і водій підтверджують знання НСК ФАУ, даного та
Індивідуального Регламентів, приймають встановлені умови без обмежень,
зобов’язуються виконувати всі правила і вимоги НСК ФАУ, офіційних осіб змагання
та Організатора.

НАГАДУВАННЯ: Будь-яке передбачуване змагання, яке організується не у
відповідності з положеннями Національного Спортивного Кодексу або інших
регламентуючих документів ФАУ щодо автомобільного спорту, забороняється
ФАУ.


Якщо таке змагання включено у спортивний захід, для якого було видано дозвіл, то
цей дозвіл анулюється і вважатиметься недійсним.

Положення статті 58 НСК (дискваліфікація та ін.) застосовуються до будь-якого
володаря ліцензії, що бере участь у такому недозволеному змаганні.

4.10. Присвоєння стартових номерів

Здійснюється Організатором змагання з можливим урахуванням побажань учасника
змагань.

5. ДОПУЩЕНІ АВТОМОБІЛІ

5.1. Чемпіонат

До участі у Чемпіонаті допускаються серійні та сертифіковані ФАУ (внесені у
Національний реєстр спеціальних механічних транспортних засобів для
автомобільного спорту на день проведення передстартового контролю) автомобілі,
що відповідають «Технічним вимогам до автомобілів, що допускаються до участі у
змаганнях Чемпіонату України з гонок на прискорення» (Додаток 1) затверджених в
порядку встановленому КАС ФАУ у наступних залікових групах:

Залікова група

Клас

Передній привод

Задній привод

Повний привод

«СТРІТ»

Стріт FWD

Стріт RWD

Стріт AWD

«ПРО»

Про FWD

Про RWD

Про AWD



Один водій може одночасно бути допущений у декількох класах та групах
одночасно.

Автомобілі, які відповідають лише вимогам групи «ПРО» повинні мати дійсний
технічний паспорт ФАУ.

Один автомобіль може бути одночасно допущений до участі у двох залікових групах
одночасно за незмінного типу приводу (передній задній або повний) та відповідати
всім технічним вимогам до залікової групи «СТРІТ» та виконанням вимог Пункту
5.3.

Поза заліком Чемпіонату України:

Залікова група

Клас

Передній привод

Задній привод

Повний привод

«СТРІТ»

«ПРО»

«АНЛІМ»

*додатково регламентується Пунтом 5.4 даного Регламенту



Змагання у класі «АНЛІМ» проводяться в рамках одного змагання та класифікація за
результатами у Чемпіонаті не встановлюється.

5.2. Кубок

До участі у етапах Національної серії допускаються серійні автомобілі, що
відповідають технічним вимогам до групи «СТРІТ» з наступним поділом на класи:

Клас

Залікова група «СТРІТ»

1

Повний привод

2

Задній привод

3

Передній привод

4

До 3600 см3 приведеного об’єму двигуна (двигуни без та з наддувом)
*калькуляція з урахування коефіцієнтів

5

Понад 2000 см3 (атмосферні двигуни)

6

До 2000 см3



Для класу 4 поширюється наступна сітка коефіцієнтів, які при множенні на
фактичний об’єм двигуна формуються приведене значення:

Характеристика

Коефіцієнт




Передній привод з турбонагнітачем

1,5

Задній привод з турбонагнітачем

1,6

Повний привод з турбонагнітачем

2,0

Роторний двигун

1,3

Компресор

1,3

Система впорскування оксиду вуглецю

1,5

Наявність 2 та більше коеф. одночасно

2,0



Приклад:

. Двигун 2500 см3, повний привод з турбонагнітачем: 2500х2,0=5000 см3.
Даний автомобіль може бути допущений лише в класі 1 для автомобілів з
повним приводом, оскільки приведений об’єм двигуна перевищує допустиме
значення для класу 4.


Поза заліком Кубку:

Клас

Залікова група «СТРІТ»

1

«АНЛІМ»

*додатково регламентується Пунтом 5.4 даного Регламенту

2

3

4

5

6



Один водій може одночасно бути допущений у декількох класах одночасно.

Один автомобіль може бути одночасно допущений до участі у декількох залікових
класах та виконанням вимог згідно Пункту 5.3.

5.3. Дозвіл на участь у додатковому класі

Колегія Спортивних Комісарів може, до закінчення адміністративної перевірки та
затвердження складу допущених учасників, дозволити водію участь у
індивідуальному заліку у додатковому класі, якщо внесено додатковий стартовий
внесок та автомобіль відповідає вимогам Пунктів 5.1. або 5.2 цього Регламенту
відповідно.

Водій може брати участь у змаганні у різних класах на різних автомобілях.

Заявочний внесок за участь у додатковому класі має відповідати розміру
стандартного внеску без застосування правил його збільшення згідно з Пунктом 4.5

5.4. Додаткова регламентація класу АНЛІМ для Чемпіонату та Кубку

До участі у окремому змаганні у заліковому класі «АНЛІМ» допускаються 8
учасників, які мають встановлений найменший час у будь-якому кваліфікаційному
або фінальному заїзді в рамках окремого змагання.

5.5. Змагання у окремих класах

Змагання у окремих класах проводяться за умови, що заявлено мінімум 2 автомобілі.

6. ЕКІПІРУВАННЯ ВОДІЇВ

6.1. Група «СТРІТ» - рекомендовано мати повне екіпірування з діючою омологацією
ФІА. Мінімальна вимога – закритий одяг.

Шолом з сертифікацією будь-якої країни ЄС обов’язковий; омологований ФІА
рекомендовано.

6.2. Група «ПРО» (для водіїв тих автомобілів, які відповідають лише вимогам групи
«ПРО» - екіпірування має бути омологоване ФІА (допускається CIK FIA на 2013
рік), та рекомендовано (на 2013 рік) має включати в себе: комбінезон, білизну,
рукавиці .


Шолом з діючою омологацією ФІА обов’язковий.

Система обмеження руху голови (HANS) – рекомендована.

7. ОБОВ’ЯЗКОВІ ПЕРЕВІРКИ І КОНТРОЛЬ

7.1. Адміністративні перевірки

Учасники представляють своїх водіїв до пункту адміністративної перевірки та
забезпечують умови для проведення технічної інспекції своїх автомобілів у
відповідності з Програмою змагання.

Тільки Колегія Спортивних Комісарів може дозволити проведення адміністративної
перевірки та Технічної інспекції в разі запізнення, якщо таке запізнення викликано
форс-мажорними обставинами та якщо було подано заявку згідно Пункту 4.2.

7.1.1. Адміністративні перевірки:

Перевіряються ліцензії учасника, водія, документи на автомобіль, страховий поліс
страхування життя та здоров’я водія на час проведення змагання, наявність відмітки
про проходження медичного огляду на відповідному бланку організатора.

Учасники і водії, документи яких не відповідають вимогам ФАУ, не допускаються
до участі у змаганні. Додатково, під час реєстрації, необхідно заповнити та надати
організатору змагання форму реєстрації персоналу, який буде обслуговувати
автомобіль та забезпечувати виступ водіїв учасника.

Адміністративні та технічні перевірки проводяться за опублікованим деталізованим
розкладом. Розклад проведення публікується на офіційному веб-сайті організатора
(за відсутності – на сайті комітету з гонок на прискорення) змагання після
закінчення попереднього терміну прийняття заявок але не пізніше ніж за 48 годин до
початку адміністративних перевірок. Водії, яких було заявлено пізніше ніж за 72
години до початку адміністративних перевірок проходитимуть адміністративні
перевірки останніми відповідно до призначеного організатором особистого часу
проходження.

Штраф за несвоєчасне прибуття на адміністративну перевірку – 500 гривень.

7.1.2. Технічна інспекція:

Перевіряється відповідність автомобіля записам у технічному паспорті, , діючим
технічним вимогам даного Регламенту, іншим вимогам Додаткового Регламенту.

Автомобіль не допускається до участі у змаганні, якщо він не відповідає вимогам
даного Регламенту та Додаткового регламенту змагання.

Процедура проведення Технічної інспекції:

Технічна інспекція виконується шляхом прибуття Технічного комісара до
закріпленого за водієм місця у Сервісному парку та огляді автомобіля на місці.
Неготовність представити Технічному комісару необхідні документи (технічний
паспорт ДАЇ та спортивний технічний паспорт, сертифікати та/або інші посвідчуючі
документи та встановлене обладнання на вимогу комісара), відсутність автомобіля у
відповідному місці у Сервісному парку або відсутність персоналу, який може
представити автомобіль для огляду буде пеналізовано.

Штраф за неготовність до проведення технічної інспекції заявленого автомобіля –
500 грн.

7.2. Учасники представляють своїх водіїв для проведення медичного огляду одразу після
проходженя Адміністративних перевірок, які проводяться за індивідуальним
деталізованим розкладом.

7.3. Організатори зобов’язані провети брифінг для всіх пілотов, які приймають участь у
змаганні. Час та місце проведення брифінгу ма бути вказано у програмі змагання.
Штраф за відсутність на обов’язковому брифінгу – 500 гривень.

7.4. Медичний контроль під час змагання


Директор змагання та/або Колегія Спортивних Комісарів змагання можуть вимагати
проведення додаткового медичного огляду будь-якого водія в будь-який час
змагання.

7.5. Технічний Контроль під час змагання

Офіційні особи, які проводять Технічну іспекцію мають право:

а) вимагати перевірки відповідності автомобіля у будь-який час під час змагання;

б) Заборонити подальшу участь автомобіля у змаганні при виявленні раніше
невідомих невідповідностей Технічним вимогам даного Регламенту.

7.6. Будь-які автомобілі, які після проведення Технічної інспекції було розібрано або
модифіковано таким чином, що це може вплинути на безпеку або на відповідність
автомобіля, або який потрапив у аварію, повинен бути представлений для
проведення додаткового обстеження.

8. ТРАСИ

8.1. Характеристики трас, обладнання, заходи безпеки повинні відповідати «Тимчасовим
критеріям приймання місць проведення змагань (трас) автомобільних гонок на
прискорення», затверджених ФАУ.

8.2. Всі траси повинні бути інспектовані представниками Комітету з гонок на
прискорення ФАУ. Змагання на трасі, що не має ліцензії, можуть проводитись на
підставі плану безпеки, розробленого Організатором та затвердженого в порядку,
встановленому ФАУ та за результатами інспекції Комітету з гонок на прискорення
ФАУ.

9. СТРАХУВАННЯ

9.1. Кожний водій, що допускається до участі у змаганні повинен мати дійсний на день
проведення змагання договір страхування життя та здоров’я на суму не менше ніж
100 000 (сто тисяч грн.), чинний для участі у автомобільних змаганнях.

9.2. Додатковий Регламент повинен докладно описувати страхове покриття, в тому числі
поліси, які отримано організатором або передбачено для учасників (опис ризиків та
сум покриття).

9.3. Покриття цивільної відповідальності Організатора:

Організатор змагання забезпечує покриття цивільно-правової відповідальності
власників автомобілів учасників змагання за шкоду життю, здоров’ю та майну третіх
осіб у розмірі не менше 500 000 грн. на весь час проведення змагання.

Страхування цивільної відповідальності повинно бути оформлене без шкоди будь-
якому особистому страховому полісу, який був оформлений учасником змагання або
будь-якою іншою особою, яка бере участь у змаганні.

10. СПОРТИВНІ НОМЕРИ ТА ЕМБЛЕМИ

10.1. На автомобілях всіх класів в обов’язковому порядку наносяться написи на бокових
частинах автомобілів: прізвище, ім’я водія, репродукція державного прапора
України або країни, у якій видано ліцензію водія, з висотою шрифту не менше 40
мм. і розміщенням їх з двох боків автомобіля. Інші написи і реклама – згідно Розділу
XVІІ НСК ФАУ.

10.2. Організатор надає на кожний автомобіль два панно з присвоєними номерами.

Організатор надає стікер на лобове скло автомобіля на якому зазначені в
обов’язковому порядку зліва направо логотип ФАУ логотип Чемпіонату, логотип
організатора етапу, схема розташування вміщена у Додатку 2. Ці панно та лобовий
стікер мають бути надійно закріплені на автомобілі учасника у встановлених даним
Регламентом місцях до початку передстартового контролю.


10.3. Цифри, що позначають стартовий номер автомобіля, який бере участь у змаганнях,
повинні бути класичного типу (а саме: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0) та контрастувати на фоні
кольору підкладки.

10.4. Розміри стартового номеру для всіх автомобілів: мінімальна висота цифр - 100 мм,
ширина будь-якого елементу цифри - 30 мм; мінімальний розмір прямокутника, у
якому знаходиться стартовий номер (ширина на висоту) – 300 х 200 мм. Цифри
стартового номеру повинні розміщуватися у прямокутнику таким чином, щоб
відстань між внутрішніми краями рамки і будь-яким елементом цифр була не менше
50 мм.

10.5. Стартові номери і рекламні написи не можуть виступати за габарити автомобіля.

11. РЕКЛАМА

11.1. Реклама

Організатор зобов’язаний забезпечити кожен екіпаж комплектом офіційних
наклейок етапу і включити в Додатковий Регламент змагання схему їх
розташування. Протягом усього змагання офіційні наклейки повинні бути
розташовані на автомобілі, при цьому вони повинні бути повністю відкриті.

За порушення цієї вимоги Учасник пеналізується грошовим штрафом, розмір якого
повинен бути вказаний в Додатковому Регламенті змагання. Але такий штаф не
може перевищувати розмір Заявочного внеску до відповідного класу, у якому
допущено даний автомобіль

11.2. Обмеження на рекламу

Учасники можуть розміщувати на власних автомобілях будь-яку рекламу за умови,
що ця реклама:

. дозволена законодавчими актами України та Регламентом Чемпіонату або
Кубку;
. не носить образливого характеру;
. не займає місця, зарезервовані для емблем та номерів змагання;
. не заважає видимості з місця водія.


Назва автомобільного виробника не може бути пов’язана з назвою змагання або
розміщуватися в обов’язковій рекламі організатора.

11.3. Обов’язкова реклама організатора

Рекламні місця на номерах змагання, які розташовані на дверних панно, призначені
для реклами організаторів. Ця реклама є обов’язковою і не може бути відхилена
учасниками.

11.4. Необов’язкова (додаткова) реклама організатора

Будь-яка інша реклама, запропонована організатором, може бути тільки додатковою.

Відмова від цієї реклами не може призвести до збільшення плати за участь більш ніж
вдвічі відносно тієї суми, яку встановлено з додатковою рекламою.

За відмову від додаткової реклами, яка стосується марки автомобіля, на учасника не
може бути накладено додаткову плату за участь.

Учасники, які приймають додаткову рекламу організаторів, повинні залишити для
неї місця, які вказані в Додатку до Додаткового Регламенту.

11.5. У разі виникнення спірних питань, тільки ФАУ має можливість для їх рішення.

12. ОФІЦІЙНІ ОСОБИ

12.1. Спортивні Комісари

Колегія Спортивних Комісарів завжди складається з трьох членів. Двоє з них
призначаються ФАУ, в тому числі й Голова, а третій призначається Організатором
змагань з переліку Офіційних осіб, затвердженого ФАУ. Повинен бути постійний


відповідний зв’язок між Спортивними Комісарами та Директором змагання.
Щонайменше один зі Спортивних Комісарів повинен знаходитись поблизу Штабу
Змагань для прийняття оперативних рішень.

12.2. Спостерігач ФАУ

Спостерігач ФАУ може бути назначений ФАУ та розгляне всі аспекти змагань та
заповнить відповідну форму звіту Спостерігача ФАУ.

12.3. Офіцер по зв’язку з учасниками змагань (CRO)

Основний обов’язок Офіцера по зв’язку з учасниками змагань (CRO) полягає в
забезпеченні учасників змагань інформацією або роз’ясненнями положень
Регламенту та проведенням змагань.

12.4. Інші офіційні особи

Директор змагання, Технічний комісар і Головний секретар на етапи Чемпіонату
України запрошуються Організатором з числа осіб, затверджених у порядку,
встановленому ФАУ. Для забезпечення роботи Колегії Спортивних Комісарів,
Організатором повинен бути виділений спеціальний секретар (Секретар Колегії
Спортивних Комісарів), який відповідає за підготовку і публікацію офіційних
документів, що видаються Колегією Спортивних Комісарів.

13. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАННЯ

13.1. Всі учасники та гості змагань зобов’язані виконувати правила внутрішнього
розпорядку на трасі змагання, встановлені Організатором та включені до
Додаткового регламенту змагання.

13.2. Водію суворо заборонено вести свій автомобіль у напрямку, протилежному
встановленому напрямку руху, по доріжці на якій проводяться заїзди,крім випадків,
коли це безумовно необхідно для виводу автомобіля з небезпечного положення.

Дозволяється штовхати автомобіль для виводу його з небезпечного положення
тільки під керівництвом офіційних осіб суддів траси, маршалів змагань.

13.3. Під час заїздів водії можуть використовувати для руху тільки призначену для них
доріжку.

13.4. Впродовж всього заходу водії можуть використовувати для руху тільки трасу
відповідно до її схеми та плану безпеки змагань.

13.5. Якщо автомобіль зупинився під час заїздів, він повинен бути усунений з траси так
швидко, як це можливо, щоб його присутність не створювала небезпеки або
перешкод для інших автомобілів.

Якщо водій не може самостійно вивести свій автомобіль з небезпечного місця, це
повинні зробити офіційні особи.

13.6. Якщо водій був втягнений у зіткнення, він не може залишити місце проведення
змагань без дозволу Спортивних Комісарів.

13.7. Ремонт автомобіля дозволяється тільки в сервісному парку та лише за дозволом та
під наглядом офіційних осіб змагання.

13.8. У передстартовому накопичувачі та зоні прогріву заправка та дозаправка
автомобілів заборонена.

13.9. Заправка автомобілів в сервісній зоні за умови запезпечення протипожежної
безпеки.

Механікам рекомендовано бути одягненими у вогнезахисний одяг.

Відповідальність за заправку покладено тільки на учасника.

Під час заправки двигун повинен бути вимкнений.


Під час заправки водію не рекомендовано знаходитися в автомобілі; втім, якщо він
залишається всередині, ремені безпеки повинні бути розстібнутими та двері
відчиненими.

Механіки, що виконують дозаправку, повинні мати при собі 1 або більше
вогнегасників, спеціально призначених для гасіння горючої рідини, із загальною
місткістю вогнегасного складу щонайменше 4 кг.

За виявлені порушення правил заправки, спортивними комісарами буде накладено
грошова пеналізація.

13.10. Прогрівати колеса водій має право лише в спеціальній зоні прогріву шин. Почати
прогрів коліс водій має право лише в тому разі, якщо його викликано на стартову
позицію, перед ним немає інших транспортних засобів та людей та він отримав
дозвіл судді старту на ці дії. Розігрівання гуми до стану її займання категорично
заборонено. Тривалість розігрівання на місці — не більше 3-х хвилин.

13.11. Дозволяється допомога не більше двох механіків в утримуванні автомобіля під час
проведення процедури прогріву шин, всю основну допомогу в процедурі прогріву
шин забезпечують маршали старту.

13.12. Дозволяється прогрівати шини на ходу зі стартом з стартової зони та перетином лінії
старту, але лише за дозволом судді старту.

Заборонено прогрів шин у стартовій зоні стоячи на місці з застосуванням води.

13.13. На території передстартового накопичувача має право знаходитись лише два
представника водія, який готується до своєї спроби. Ці представники має право
здійснювати лише дії пов’язані з очищенням коліс від бруду після прогріву. Усі інші
дії забороняються.

13.14. Ніхто, окрім водія автомобіля, офіційних осіб змагання, уповноваженого персоналу
траси, пожежних, медиків не має права доторкатись до автомобіля, що зупинився,
якщо він знаходиться на трасі змагань.

13.15. Водії, які беруть участь у заїздах, повинні бути завжди одягнені відповідно до вимог
розділу 6 «Екіпірування водіїв»

13.16. Черговий заїзд дозволений тільки після з'їзду автомобілів, що стартують раніше, з
траси.

13.17. Всі автомобілі повинні заводитися і займати положення на старті без сторонньої
допомоги. Двигун автомобіля перед стартом включений.

13.18. Визначення положення автомобіля повинне здійснюватися водієм за допомогою
індикаторів світлофора. Підтвердженням того, що автомобіль встановлено
правильно буде одночасна робота двох ліній індикаторів на стартовому світлофорі, а
саме мають спрацювати та не гаснути індикатори «PRE-STAGE» та «STAGE».

13.19. Знаходитись в зоні старту мають право не більше двох механіків водія, який
готується до заїзду. Після заїзду представники водія повинні одразу залишити
стартову зону. Знаходження в зоні старту будь-яких осіб, без спеціального дозволу
Суддів лінії старту або Директора змагання, категорично заборонено. Змагання
повинно бути зупинено якщо в зоні старту знаходяться будь-які особи не допущені
знаходитись в зоні старту. Змагання продовжується Директором змагання після
повного очищення від осіб без відповідного допуску до стартової зони.

13.20. Учасникам забороняється отримувати сторонню допомогу на трасі (за винятком
допомоги від офіційних осіб змагання).

13.21. При русі по трасі забороняється перетинати осьові і бічні обмежувальні лінії (знаки).
Сигнали світлофора або звукове повідомлення про припинення заїзду —
зобов'язують учасників негайно припинити заїзд.


13.22. За витікання рідин автомобіля в стартовій зоні зараховується поразка в заїзді, а
також накладаються пеналізація передбачена додатковим регламентом.

13.23. Якщо водій має серйозні технічні труднощі під час заїзду, він повинен залишити
трасу якнайшвидше, не створюючи небезпеки для інших учасників.

13.24. Під час заїздів виїзд на трасу допускається тільки з дозволу Директора змагання.

13.25. Під час заїздів в автомобілі повинен знаходитись тільки один водій, який заявлений
для участі в змаганні на цьому автомобілі.

13.26. Жодна з деталей автомобіля (у т.ч. і баласт) не може від’єднуватись від автомобілю з
моменту в’їзду до передстартового накопичувача до моменту фінішування заїзду.
Водій відповідає за надійне закріплення всіх елементів, що знаходяться у салоні
відповідно до Технічних вимог Чемпіонату.

13.27. У фінальних заїздах під наглядом офіційних осіб дозволяється відкривати кришку
капота автомобіля в зоні накопичування для більш ефективного охолодження
двигуна. Ця дія не може тривати більше ніж 10 хвилин.

14. ЗОНА СЕРВІСУ ТА ЗАКРИТИЙ ПАРК

14.1. Зона Сервісу

Для кожного автомобіля групи «СТРІТ» організатор має виділити 1 сервісне місце
розмірами 5х7 метрів

Для кожного автомобіля групи «ПРО» організатор має виділити 1 сервісне місце
розмірами 5х10 метрів

14.2. Закритий парк

До і після закінчення фінальної частини змагань автомобілі, що брали у цій частині
змагання по кожному окремому класу, а також автомобілі, на які вкажуть Спортивні
Комісари або Директор змагання, повинні без зупинки заїхати у закритий парк.

Автомобілі, які не заїхали у закритий парк, або що прибули туди з запізненням, або
іншим чином порушили режим закритого парку, виключаються з змагань.
На форуме соблюдать правила нужно, как правила дорожного движения!
http://tuningbor.com.ua

Изображение - новые стандарты TUNINGa пишите на E-mail: tuningbor@mail.ru

Вернуться в «DRAGRACING 402 метра драг рейсинг»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 1 гость